شناسه خبر : 73492
سه شنبه 05 فروردين 1399 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلجویی آیت‌الله شعبانی از مدافع سلامتی که جانباز شد

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی طی تماس تلفنی از خانواده فرمانعلی زارعی بسیجی ۴۸ ساله کبودراهنگی که در جریان ضدعفونی روستا برای مقابله با کرونا دست چپ خود را از دست داد، دلجویی کرد و از مسوولان خواست سریعتر نسبت به حل مشکلات آنها اقدام کنند.

دلجویی آیت‌الله شعبانی از مدافع سلامتی که جانباز شد

بعد از انتشار خبری مبنی بر اینکه یکی از بسیجیان مدافع سلامت در جریان گندزدایی روستای سردارآباد کبودراهنگ طی یک سانحه دست چپ خود را از دست داد، نماینده ولی فقیه در استان همدان بلافاصله موضوع را پیگیری کردند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی طی تماس تلفنی با خانواده فرمانعلی زارعی بسیجی ۴۸ ساله کبودراهنگی از آنها دلجویی کرد.

وی در این تماس تلفنی با این بسیجی مجاهد نیز صحبت کرد و ضمن تقدیر از اقدام جهادی ایشان تأکید کرد مسوولان امر باید سرکشی از آقای زارعی و خانواده ایشان را در اولویت خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: با توجه به شرایط فعلی ایشان به خاطر قطع عضو و عدم توانایی انجام کار یدی باید هر چه سریعتر نسبت به بررسی وضعیت و کمک به آنها اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه به شخصه این موضوع را پیگیری خواهند کرد از مسوولان امر به ویژه ستاد مقابله با کرونا خواست نسبت به بررسی مشکلات این خانواده حساسیت و
توجه لازم را داشته باشند.

شعبانی با بیان اینکه اقدام این مرد بزرگ در تأمین سلامت مردم قابل تحسین است و هرگز نخواهیم توانست پاسخگوی این همه مجاهدت باشیم گفت: از اینکه این بسیجی مجاهد در راه دفاع از سلامت مردم دچار نقص عضو شد بسیار ناراحت و متأثر شدم اما بدون تردید اجر این کار بزرگ ایشان نزد خدای بزرگ و مردم قدردان استان محفوظ است.

فرمانعلی زارعی اهل روستای سردارآباد شهرستان کبودراهنگ با همکاری دهیاری روستا و در جهت گندزدایی معابر عمومی روستا از ویروس کرونا فعالیت می‌کرد که متاسفانه در حین انجام کار دست چپ او به گاردان تراکتور گیر می‌کند و دچار حادثه می‌شود.

او ابتدا به بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ منتقل می‌شود و از آنجا به بیمارستان بعثت همدان، اما در نهایت دست چپ ایشان به طور کامل قطع می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

 

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi