شناسه خبر : 73498
سه شنبه 05 فروردين 1399 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تماس تلفنی لاریجانی با فرزندان شهدا سلیمانی و المهندس

رئیس مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت آغاز سال جدید با فرزندان شهدا سپهبد سلیمانی و المهندس به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

تماس تلفنی لاریجانی با فرزندان شهدا سپهبد سلیمانی و المهندس

علی  لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز( یکشنبه سوم فروردین 99) در گفت‌وگو با فرزند سردار دلها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نیز فرزندان شهدا ابومهدی المهندس، پورجعفری، فرامرزی و همسر شهید مظفری‌نیا، با تبریک عید مبعث و بزرگداشت نام و یاد این شهدا، خانواده‌های این شهدا را در اجر و ثواب آنها سهیم‌ و  صبر ایشان را الهام‌بخش ملت ایران و تداوم‌بخش حرکت پویای انقلاب اسلامی دانست.

رئیس مجلس در تماس تلفنی با فرزند سپهبد شهید  قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید سرافراز الگویی درخشان از  تربیت‌یافتگان مکتب اسلام است که همه جوانی پاک  خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن و جمهوری اسلامی و امت اسلام گذراند و تا واپسین لحظات عمر پربرکت خویش را در راه مقابله با اشقیای تکفیری و تروریست‌های جنایتکار سپری کرد و  شهادت افتخارآمیزش پاداش سالها اخلاص او بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی در قلوب ملت ایران جاودانه خواهد بود. جنایت آمریکا هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و آمریکایی‌ها آثار این خطا و شقاوت خود را در طول سال‌های آینده خواهند دید.

رئیس مجلس  همچنین  در گفت‌وگویی دیگر با صبیه شهید گرانقدر، ابومهدی المهندس با اشاره به همت والا و تلاش‌های خالصانه آن شهید خاطرنشان کرد: خانواده شهدا، در اجر و ثواب آنها سهیم‌اند.

لاریجانی، صبر خانواده‌های شهدا را  الگویی الهام‌بخش برای ملت  ایران  دانست و تأکید کرد: کشور و انقلاب همچنان در مسیر خواست و اراده شهدا به پیشرفت و حرکت پویای خود ادامه خواهد داد.

وی با یادآوری تلاش‌های فراوان دشمنان برای بازگرداندن ملت و به‌ویژه جوانان از راه جهاد و شهادت و به فراموشی سپردن خط روشن انقلاب، افزود: در چنین شرایطی، دلهای خیل جوانان  کشور مجذوب یاد و نام بلند شهدای مدافع حرم گردیده است و عزت و عظمت این شهدا در اذهان ملت نشان می‌دهد که نسل جوان امروز، مخلصانه در پی جهاد فی سبیل الله است، و این، معجزه‌ی جاری انقلاب به‌شمار می‌آید‌.

رییس مجلس همچنین در گفتگو با فرزندان شهیدان پورجعفری و فرامرزی و همسر شهید مظفری‌نیا آرامش و آسایش خانواده‌ مسئولان و همه‌ ملت ایران را مرهون مجاهدت شهدای بزرگ مدافع حرم دانست و با تجلیل از نقش برجسته‌ خانواده این  شهیدان گفت: اگرچه فقدان شهیدان برای خانواده‌‌هایشان، بسیار دشوار است اما عزتی که خدا به‌واسطه‌ی این شهدای والامقام به کشور داده است، مایه‌ی تسلّی و آرامش آن‌‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/+

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi