شناسه خبر : 73499
سه شنبه 05 فروردين 1399 , 16:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دانش‌آموزان در فضای مجازی خادم شهدا می‌شوند

رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز گفت: باتوجه به اینکه امسال دانش‌آموزان امکان حضور در مناطق جنگی دفاع مقدس در جنوب کشور را به دلیل شیوع بیماری کرونا ندارند در فضای مجازی خادم شهدا شده‌اند.

https://alborz.iqna.ir/files/fa/news/1399/1/4/1664527_808.jpg

مجتبی فریدونی، رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: باتوجه به اینکه امسال دانش‌آموزان امکان حضور درمناطق جنگی دفاع مقدس در جنوب کشور را به دلیل شیوع بیماری کرونا ندارند در فضای مجازی خادم شهدا شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح برنامه‌های فرهنگی معنوی در فضای مجازی با مشارکت دانش‌آموزان اجرا می‌شود، افزود: دانش‌آموزان البرز این طرح را به یاد شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم به ویژه شهید سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی شروع کردند.
فریدونی ازآشنایی با سبک و سیره زندگی شهدای دانش‌آموز به عنوان یکی از اهداف خادم شهدا بودن دانش‌آموزان در خانه یاد کرد و گفت: دانش‌آموزان همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین گروه‌های سرمایه انسانی کشور مطرح هستند و تلاش شده تا با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری مفاهیم حوزه انقلاب و دفاع مقدس به این افراد ارائه شود.
رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز اضافه کرد: هر ساله در نوروز دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی خادم‌الشهدا در سفر راهیان‌نور در تعطیلات نوروز بودند که امسال به دلیل بیماری کرونا انجام نشد.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi