شناسه خبر : 73543
پنجشنبه 07 فروردين 1399 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت قرارگاه جهادی شهید سلیمانی دلفان در مقابله با کرونا

 قرارگاه جهادی مردمی شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا اقدام به ضدعفونی و گندزدایی سطح روستاهای شهرستان دلفان کرده است.

در راستای مقابله با کرونا ویروس، قرارگاه جهادی مردمی شهید سلیمانی شهرستان دلفان اقدام به ضدعفونی و گندزدایی روستاهای این شهرستان کرده است.


  در این راستا گروه جهادی امام رضا(ع) دلفان با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، قرارگاه شهید قاسم سلیمانی را تشکیل دادند و اقلامی به میزان ۲۰۰ میلیون تومان از سوی خیران لرستانی مقیم تهران برای مقابله با کرونا در لرستان، به این گروه جهادی ارسال شد.

  همچنین، به‌همت مضاعف این قرارگاه ۵ هزار و ۴۰۰ لیتر الکل مخصوص ضدعفونی دست و حدود سه هزار ماسک از خیران دریافت و در مناطق حاشیه شهر دلفان توزیع شده است. توزیع هزار و ۵۰۰ پک بهداشتی شامل مایع دستشویی، پودر شوینده، مایع ظرفشویی، دستکش خانگی از دیگر اقدامات قرارگاه جهادی مردمی شهید سلیمانی دلفان بوده است.

  شهرستان دلفان ازجمله شهرستان‌هایی است که تعداد مبتلایان آن به کروناویروس بالا است و می‌طلبد که مردم نیز همکاری کنند تا هرچه سریع‌تر این بیماری را شکست دهیم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi