شناسه خبر : 73556
پنجشنبه 07 فروردين 1399 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیل مهربانی ها را با خود نمی برد!

انگار سیل هم به خاطر دیدن مهربانی ها و زیبایی فداکاری و دلدادگی برخی برای خدمت و عشق ورزیدن به مردم، دلش می خواهد بیشتر به ما سر بزند!

شهید گمنام- نزدیک به یک سال شد!... از سیل پارسال فروردین ماه تا سیل امسال فروردین!

انگار سیل هم به خاطر دیدن مهربانی ها و زیبایی فداکاری و دلدادگی برخی برای خدمت و عشق ورزیدن به مردم، دلش می خواهد بیشتر به ما سر بزند!

...پارسال همین موقع ها 20 فروردین ماه بود که با عنوان "به یاری هم‌وطنان سیل‌زده بشتابیم " http://fashnews.ir/fa/news-details/65079/

بچه های بخش ایثارگران قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان، درخواست خالصانه خود را جهت جمع آوری کمک های مردمی به بخش های سیل زده روانه دل های مخاطبان کردند.

... از آن روزهای سخت و تلخ سیل های فروردین تا رسیدن به روزهای پاییزی و زمستانی راهی چندان نرفته بودیم و هنوز بچه های قرارگاه در مناطق درحال خدمات رسانی و کار بودند که سیلی دیگر در سیستان و بلوچستان، مهمان خانه های مردم محروم این خطه شد!

و دوباره رزمندگان همیشه پابه کار و غیرتمند قرارگاه جهادی، دوباره کمر همت بستند و به امر رهبری که فرمود به یاری سیستان بشتابید، به یاری مردم شتافتند.

http://fashnews.ir/fa/news-details/72030/ " فراخوان جانبازان برای کمک به سیل زدگان "

یک سال گذشت و بچه های بخش ایثارگران قرارگاه حاج احمد، هنوز از پای ننشسته... هنوز عرق تمام کارهای جهادیشان در روستاها خشک نشده،... هنوز گل سرویس های بهداشتی و حمام های احداث شده خشک نشده، هنوز بچه ها از لباس ها و لوازم التحریری که هدیه گرفته بودند، لذت نبرده.... دوباره طی این چند روز، سیل در نزده و سر زده وارد زندگیشان شد.

متاسفانه برکت های زیبای بهاری که جاری می گردد، به دلیل غیرقابل نفوذ بودن و سخت بودن خاک و دشت باز بودن بسیاری از مناطق سیستان و بلوچستان، با افزایش حجم آب، تبدیل به رودهای خروشان شده و سیل به راه میفتد!

فعالیت های جانبازان خستگی ناپذیر قرارگاه حاج احمد... هنوز در منطقه درحال اجرایی شدن است http://fashnews.ir/fa/news-details/73316/  "ما با همیم! / کلیپ"

اما با وجود سیل مجددی که مناطقی از استان سیستان و بلوچستان را دربرگرفته، این عزیزان باز هم نیازمند یاری و خیرات دستان پربرکت مردم هستند تا باز هم خستگی ناپذیر و استوار بایستند و آباد کنند، آنچه ویران شده را... اعم از خانه ها و خانه دل!..... همانند روزهای زیبای جهاد که برای ویران نشدن زندگی هزاران ایرانی، ایستادند.

شاید خدا دارد با فرستادن این سیل ها عاشقی و خلوص ما را امتحان می کند... که به یقین جانبازان در آن سربلندند ...

ان شاء الله که ما هم باشیم!


*** عزیزان داوطلب کمک، کمک های نقدی خود را به شماره حساب ذیل واریز بفرمایید.
حساب شبا شماره:

IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده

و یا شماره کارت:
5029381025816083

بانک دی به نام حسین اسرافیلی


جانبازان ۷۰درصد جنگ تحمیلی تضمین می نمایند که با حضور مستقیم در محل؛ کمک ها را تا رسیدن به دست مردم محروم سیل زده دنبال و نظارت کنند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi