شناسه خبر : 73615
یکشنبه 10 فروردين 1399 , 02:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران و مقابله با کرونا

 

فاش نیوز- مسؤول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به ستاد مبارزه با کرونا مستقر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران کمک مالی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ولی‌الله شیرامه مسؤول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها پرداخت.

 

*اقدام پیشکسوتان مرکز مازندران؛ اهدای کمک ۵۰ میلیون تومانی

وی افزود: ستاد مبارزه با کرونا مستقر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با مشارکت هیأت رزمندگان استان و خیرین پیشکسوت دفاع مقدس تاکنون مبلغ ۲۵ میلیون تومان نقدی و ۳۰ میلیون تومان برای دوخت ماسک، گان و تهیه موادضد عفونی‌کننده کمک کرد.

شیرامه تصریح کرد:  پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها اقدامات خوبی در بحث مقابله با ویروس کرونا داشتند، دوخت رو بالشتی، ملحفه و گان برای بیمارستان امام خمینی (ره) و ضدعفونی معابر توسط ماشین‌های پدافندی سپاه از اقدامات پیشکسوتان بابلسر است.

 

* اقدام پیشکسوتان در رامسر و بهشهر؛ توزیع ۲۱۰ بسته حمایتی

این مسؤول خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی برای نیازمندان، تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته پکیج بهداشتی را از اقدامات پیشکسوتان رامسر بوده و تهیه و توزیع ۱۵۰ پکیج بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده از اقدامات شهرستان بهشهر است.

 

*اقدام پیشکسوتان در سوادکوه؛ تولید ۲ هزار و ۲۵۰ لوازم پزشکی بهداشتی 

وی عنوان کرد: در شهرستان سوادکوه ذبح گوسفند برای رفع بلا و توزیع آن در بین نیازمندان انجام شد، راه‌اندازی دو کارگاه خیاطی تولید ماسک، گان و لباس بیمارستانی توسط پیشکسوتان ساری با همت خواهران عترت از جمله اقدامات دیگر در این شهرستان است.

شیرامه تأکید کرد: کارگاه تولید ماسک با همکاری همسران پیشکسوتان سوادکوه راه‌اندازی و ۲ هزار ماسک و ۲۵۰ عدد گان تولید شد، همچنین تهیه و توزیع ۳۰۰ سبد کالای معیشتی و ذبح دو گوسفند و توزیع گوشت در بین نیازمندان از جمله اقدامات در این شهرستان به شمار می‌آید.

 

* اقدام پیشکسوتان در شهرستان نور؛ تولید روزانه هزار عدد ماسک 

مسؤول پیشکسوتان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، اعلام کرد:  پیشکسوتان شهرستان نور با تهیه یک توپ پارچه اقدام به دوخت ۵۰ لباس گان و تحویل آن به بخش سی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان کردند، تولید روزانه هزار عدد ماسک و اهدای ۲۵ سبد کالای معیشتی به خانواده کارگران روزمزد اقدامات دیگر در نور است.

 

* اقدام پیشکسوتان در شهر میاندورود؛ تهیه و توزیع ۹۰ بسته حمایتی

وی گفت: پیشکسوتان در شهرستان میاندورود اقدام به تهیه و توزیع ۹۰ بسته حمایتی، هزار عدد ماسک و ۳۰۰ جفت دستکش کردند.

*اقدام پیشکسوتان آملی؛ تهیه و توزیع.  ۲۷۰ سبد کالا

شیرامه اذعان داشت: پیشکسوتان در آمل به نصب سه استند و بیلبرد تبلیغاتی با موضوع پیشگیری از کرونا در ورودی سه بیمارستان امام خمینی، امام علی و امام رضای آمل، اقدام کرده و با ارسال هزار و ۵۰۰ پیامک و تهیه و توزیع ۲۷۰ سبد کالای معیشتی در دو مرحله بین رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس اقدام کردند.

* اقدام پیشکسوتان در بابل؛ برپایی بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تخت‌خوابی

 

این مسؤول به شهر بابل اشاره کرد و گفت:  تولید ماسک و لباس بهداشتی، همکاری و حضور ۵۴ پیشکسوت در بهداری سپاه و بیمارستان شهید بهشتی بابل، همکاری در برپایی بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تخت‌خوابی بیماران کرونایی را از اقدامات پیشکسوتان دفاع مقدس بابل عنوان کرد.

 

*اقدام پیشکسوتان در کلاردشت؛ سمپاشی معابر و توزیع ۹۰ بسته معیشتی

وی با بیان اینکه در شهرستان کلاردشت ۹۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع شد، گفت: همچنین پیشکسوتان این شهرستان اقدام به تهیه ۳۰۰ عدد دستکش یکبار مصرف کرده و در سمپاشی معابر روستاهای بخش کلاردشت نیز همکاری کردند.

* اقدام پیشکسوتان در نکا؛ توزیع ۱۰۰ بسته کالای معیشتی

شیرامه توزیع ۱۰ هزار ماسک بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی شهر با ۱۰ دستگاه ماشین، توزیع ۱۰۰ بسته کالای معیشتی و همکاری ۲۵ پیشکسوت دفاع مقدس را از اقدامات شهرستان نکا برشمرد.

مسؤول پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار مازندران افزود: پیشکسوتان شهرهای فریدونکنار، قائمشهر، نوشهر، سوادکوه شمالی، چالوس، تنکابن، جویبار، محمودآباد، سیمرغ و گلوگاه نیز فعال بوده و گزارش‌ و اقدامات‌ صورت گرفته اطلاع رسانی خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi