شناسه خبر : 73616
یکشنبه 10 فروردين 1399 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در پیام انجمن جانبازان نخاعی آمده است:

جانبازان به تاسی از حضرت عباس(ع) ایران را بیمه کردند

جانبازان از جان گذشته ایران به تاسی از مولای خود حضرت عباس علیه السلام نیز با بصیرتی مثال زدنی و با شناخت بالایی که از وضعیت کشور داشتند با ایثار و از خود گذشتگی با تقدیم هرآنچه که داشتند، دین و مملکت و انقلابشان را بیمه کردند.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان در پیامی با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین علیه السلام و برادر جانبازش قمر بنی هاشم(ع) را به پاسداران و جانبازان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام سجاد (علیه السلام) در ستایش ایثار عموی بزرگوار خود قمر بنی هاشم (ع) می‏ فرماید: «خدا رحمت کند عمویم عباس را که جان خود را ایثار کرد و فدای برادرش شد، تا آن که دو دست او قطع شد، در عوض، خدا دو بال به او عنایت کرد که به وسیله آن، همراه ملائکه در بهشت پرواز کند، چنانکه برای جعفر بن ابی طالب نیز دو بال قرار داد. برای عباس در نزد خدا منزلتی است که همه شهدا در روز قیامت غبطه آن مقام را می‏ خورند».

یکی دیگر از خصوصیات حضرت عباس ایمان و بصیرت او به امام زمانش، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام بود. امام صادق (علیه السلام) ایشان را را با صفت ایمان و خداباوری توصیف و بر ایمان محض و بصیرت والای ایشان گواهی داده و می فرماید: «گواهی می دهم که تو لحظه ای از خود سستی نشان ندادی و برنگشتی، بلکه مَشی تو بر ایمان و بصیرت در دین رقم خورده بود.»

جانبازان از جان گذشته ایران به تاسی از مولای خود حضرت عباس علیه السلام نیز با بصیرتی مثال زدنی و با شناخت بالایی که از وضعیت کشور داشتند با ایثار و از خود گذشتگی با تقدیم هرآنچه که داشتند، دین و مملکت و انقلابشان را بیمه کردند.

آیندگان متوجه خواهند شد که چه رشادتها و ایثارگرای هایی برای حفظ خاک میهن و دین اسلام به سرانجام رسیده که حتی ابرقلدرهای بزرگ جهانی در حیرت مانده اند! مقام صابری و مجاهدت جانبازان کشور در تارک ایران زمین همواره خواهد درخشید.

انجمن جانبازان نخاعی با تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه به عموم ملت غیور ایران و قاطبه ایثارگران کشور، ولادت امام حسین علیه السلام را به پاسداران غیور و جان برکف انقلاب اسلامی و نیز مولود خجسته حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را به ساحت بزرگ جانباز انقلاب مقام معظم رهبری و همه جانبازان معزز تبریک و تهنیت عرض می نماید و با استعانت از درگاه باری تعالی برای دفع بلیات ارضی و سماوی از فضای کشور و مسلمین جهان، صحت و سلامتی و موفقیت در امور را برای جانبازان آروز می کند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
باسلام وتبریک اعیاد شعبانیه میخواستم بدین وسیله خدمتان عرض نمایم چرا همه نهادهاوارگانهاو سازمانهاوادارات اعم از دولتی وغیردولتی روزجانبازبه نسبت درصد جانبازی مبلغ ده(۱۰۰۰۰)هزارتومان برای پرسنل جانبازخودکه حالت اشتغال یابازنشسته یاشاغل هستند واریز منمایند الا بنیاد.یعنی همه ساله هفته جانبازکه میشودبرای هرجانباز ۷۰درصد هفتصدهزارتومان پرداخت میشود.باتشکر مواظب خودتان باشید بدرود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi