شناسه خبر : 73634
دوشنبه 11 فروردين 1399 , 18:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین اقدامات برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد آخرین اقدامات انجام شده برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در تهران و سایر استان ها را تشریح کرد.

فاش نیوز - مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آخرین اقدامات انجام شده برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در تهران و سایر استان ها را تشریح کرد.
تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها

دکتر محمداسماعیل علی‌پور با اشاره به تخصیص دو بیمارستان ساسان و مصطفی خمینی در تهران برای بستری ایثارگران مبتلا به بیماری کرونا گفت: همانطور که پیش از این نیز مطرح شده بود ایثارگران عزیزی که مبتلا به بیماری کرونا هستند می توانند جهت بستری و درمان در تهران به این بیمارستان ها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این طی هماهنگی های صورت گرفته بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمارستان میلاد، این بیمارستان نیز آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی و بستری به ایثارگرانی که دچار این بیماری هستند دارد و ایثارگران در تهران می توانند به این بیمارستان نیز مراجعه کنند.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص سایر استان های کشور نیز گفت: ایثارگران گرامی در استان هایی که بنیاد دارای مراکز درمانی مستقل نیست می‌توانند از خدمات بیمارستان های کشوری استفاده کنند و بیمه تکمیلی درمان ایثارگران تمام هزینه های مربوطه را در بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد به صورت کامل پوشش می دهد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
بر دروغ گو لعنت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi