شناسه خبر : 73644
سه شنبه 12 فروردين 1399 , 04:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت ۱۲ فروردین؛

پیام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارتش

فاش نیوز- سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهور اسلامی ایران با صدور پیامی،فرا رسیدن ۱۲ فروردین، «روز جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:۱۲ فروردین همواره در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید زیرا در این روز، مردم ایران عزم و اراده ملی خود را  در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

۱۲ فروردین به عنوان یک دستاورد بزرگ تاریخی ثابت کرد که وحدت،انسجام و همدلی لازمه اصلی در دستیابی به اهداف بلندی است که مردم ایران سال‌ها برای آن مبارزه کرده‌اند و این مولفه‌ها همواره باید همواره مد نظر باشد.

دوازدهم فروردین به عنوان روز تبلور و تجلی اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود و پیروزی بر استبداد و استعمار تاریخی ثبت شده است و از بارزترین جلوه‌های اراده مردم بر تعیین سرنوشت خود محسوب می‌شود و هیچ تهدیدی نمی‌تواند در روند موفقیت‌آمیز  جمهوی اسلامی ایران مانعی به وجود بیاورد.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهور اسلامی در این پیام همچنین ضمن گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار،این روز را به تمامی پاسداران و رهروان راه امام حسین (ع) تبریک گفت.

* منبع: ایسنا

اینستاگرام
آقای شهیدی چرابه اعتراض وشکایات فرزندشهیدهیچ رسیدگی نمیکنیدشما؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi