شناسه خبر : 73662
سه شنبه 12 فروردين 1399 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسامح در پرداخت معوقات شهدا !

صدیقه قنبری همسر شهید علی اکبر عابدی- بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و عزت جانبازان

۳۸ سال از شهادت همسر عزیزم که با اقتدا به مولای ما حضرت سیدالشهداء (علیه_السلام) و حضرت عباس ابن علی (علیه السلام) در خون پاکش غلطید و جسم مطهرش پاره پاره شد می گذرد.

روح آرام و مطمئن او به مانند دیگر ارواح شهیدانِ تمام تاریخ که انسان های حق جو، ظلم ستیز و ایثارگران مسیر عدالت خواهی بودند، به سوی ملکوت الهی پر کشید.

در این مدت فقط وعده شنیدیم! از طرف بنیاد شهید و ایثارگران و نیز از طرف سپاه!

 تسامح این دو نهاد شاخص انقلابی و اسلامی برای پرداخت معوقات همسر اینجانب و بعضا"خانواده‌های معظم شهدا و بسیاری از  جانبازان سرافراز میهن عزیزمان ایران به چه دلیل است؟ به راستی چرا این گونه و بر خلاف تبلیغات و ادعاهایشان، جانبازان عزیز و خانواده های شهیدان والامقام را مثلا" معطل یک وام مسکن می نمایند و یا هنوز معوقات ما (ذخیره مدت خصی شهید) را پرداخت نکرده اند؟

 لذا این نهادهای انقلاب اسلامی به درخواست امثال ما توجه و رسیدگی جدی بفرمایند و بر اساس وظایف قانونی خود در جمهوری اسلامی و با عنایت به فرامین رهبری معظم انقلاب، نسبت به پرداخت مطالبات معوقه اقدام بفرمایند. در خصوص اینجانب لازم به ذکر است حتی هیچ وام مسکنی، علاوه بر معوقه حقوق ذخیره مرخصی شهید، آنهم پس از ۳۸ سال دریافت ننموده ام، در حالی که متاسفانه بسیاری از مدیران! پاداش های کلان و مدال لیاقت و شجاعت بابت عملکردهایشان! گرفته اند و از وام های میلیاردی برخوردار شده اند!

فلذا مجدا" خواهشمندم اقدام مقتضی را مبذول بنمائید.

با احترام
 شماره- پرونده:  6119712 کد:  5639837020

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نوبخت با اشاره به پیگیری‌ها، برای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» گفت: گام بلندی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان برداشته شده است. نظرات مختلف را پذیرا هستیم تا بتوانیم این ۱۰ هزار میلیارد تومان را با فرمول و ترتیب عادلانه‌ای توزیع کنیم.

ظاهرا" هنوز در تاریخ .انقلاب .. مسئولان اندر خم یک کوچه اند و ...
و حکایت [مسئولان زاهد!!] و (جانبازان عزیز و ایثارگران سلحشور) بمانند این جملات نغز جناب مولوی است:..

رفت روزی زاهدی در آسیاب
آسیابان را صدا زد با عـتاب

گفت دانی ڪیستم من ، گفت نه
گفت نشناسی مرا ، ای روسـیَه....

(مولانا)
ازسال ۹۴ذخیره مرخصی طلب داریم وهرسال قراره بدن وتا به الان هم ندادن
وقول سال بعد میدن .همه جوره بودجه دارن ولی به مامیرسن بارمالی ندارن.ذخیره مرخصی شهیدمن براشون مبلغی نیست ولی برای من خیلی ارزش دارد هم بدهی دارم ونیمی ازحقوقم مسدوده وهم مستاجرهستم ودربدترین وضعیت مالی قراردارم.شماروبه وجدانتون فکری به حال این ذخیره مرخصی بکنید پرداخت کنید
منم فرزند شهیدم حتی نمیتونم ازدواج کنم چون پول ندارم جهیزیه بخرم مرخصی پدرمم هم پرداخت نشده همه دوستام که فرزند شهید بودن صاحب همه چیز شدن خونه زندگی ماشین من حتی پول ندارم یه یخچال بخرم بااینکه تک فرزندم ماهی یه میلیون وچهارصد من چیکار کنم باهاش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi