شناسه خبر : 73663
شنبه 16 فروردين 1399 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق کم مثل درصد کم پدرم!

ستارزاده - جناب حاج آقای شهیدی!

  بنده پسر جانباز پنج درصد یوسف ستارزاده می باشم. ایشان پس از مجروح شدن در جنگ تا مدت ها سراغ درصدش نرفت زیرا خود کارفرما بود و لزومی نمی دید که از بنیاد بخواهد حقوق بگیرد ولی در سال ۸۵ بنا به دلایلی از کارفرمایی خویش انصراف داد و خانه نشین شد.

تا همین چند سال پیش که به خاطر درد پا و اصرار خانواده تصمیم به رفتن گرفت و منجر به گرفتن 5% شد ولی از طرف بنیاد به پدرم گفتن چون مستمری بگیر هستی حقوقی از طرف بنیاد دارید ولی تعلق نمی گیره.

تقریبا" سه سال است که از ناحیه سر دچار زخم هایی می شود و گوش سمت راستش هم ناشنوا شده به دکتر مراجه کرده علتش را شیمیایی گفتند و دکتر بنیاد هم تایید کردن.

لذا از شما ریاست محترم تقاضا دارم که دستوری اتخاذ نمایید تا پدرم بتواند از حقوق جانبازی هم استفاده کنه. با حقوق مستمری یک میلیون و چهارصد به نظر شما می شود زندگی کرد؟

خراسان شمالی شهرستان شیروان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام و احترام

به استحضار می رساند اخیراً با استناد به دادنامه شماره 245 مورخ 1395/10/29 هیئت تخصصی دیوان عدالت اداری و نامه شماره2312438 مورخ 10/6/1398 رئیس امور مدیریت مشلغل و نظام های پرداخت های سازمان اداری و استخدامی کشور فوق العاده ایثارگری قانون جامع خدمات اینجانب که جانباز 70 درصد شاغل هستم قطع شده است. اگر اینجانب مشمول دریافت این فوق العاده نمی شوم می خواهم بدانم پس این فوق العاده شامل حال چه افرادی می شود.
سوال دوم این است که آیا دیوان عدالت اداری می تواند یک قانون که طی روند مشخصی در دولت تهیه شده و به تصویب مجلس رسیده و در نهایت مهر تایید شورای نگهبان را دریافت کرده و چند سال است اجرا می شود ابطال نماید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi