شناسه خبر : 73665
سه شنبه 12 فروردين 1399 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد رشته ها را پنبه کرد یا انجمن نخاعی بیراه می گوید؟

اعتراض شدید انجمن جانبازان نخاعی به سهمیه بنزین اعلامی بنیاد

بر پایه اعلام مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید، سهمیه بنزین مازاد و ویژه ایثارگران به تصویب نهایی رسیده و از فروردین ماه...

فاش نیوز - در پی اعلام  مدیرکل تسهیلاتِ معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص میزان سهمیه ویژه سوخت جانبازان و ایثارگران، انجمن جانبازان نخاعی در واکنش به این سهمیه، پیامی را خطاب به جانبازان معزز نخاعی کشور منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان  نخاعی، متن این پیام به این شرح است:

جانبازان معزز نخاعی
سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند با اعلام سهمیه بندی بنزین از طرف دولت و فراموش شدن اختصاص سهمیه برای جانبازان، انجمن جانبازان نخاعی پیگیری‌های مستمری از مسئولین مربوطه انجام داد و مکاتباتی نیز با
وزارت کشور، وزارت نفت، معاون عمرانی وزیر کشور، شرکت ملی پخش و پالایش وزارت نفت، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت های آن (تعاون بنیاد) و سایر مسئولین در خصوص افزایش سهمیه بنزین برای جانبازان صورت گرفت و نیز جلسات مختلفی را تشکیل و مطالبات بنزینی جانبازان را در دستور کار داشت که متاسفانه تا اواخر سال گذشته اتفاق مثبتی در این زمینه بوقوع نپیوست.
در جلسات برگزار شده و پیگیری های که انجام شد، پیشنهاد و اصرار انجمن جانبازان نخاعی اختصاص روزانه ده لیتر بنزین به هر یک از جانبازان نخاعی و جانبازان 70% حرکتی بود که در دست بررسی از سوی کارشناسان دولت بود که متاسفانه از سوی مسئولین بنیاد اعلام گردید «دولت با اختصاص 200 هزار لیتر برای جانبازان و ایثارگران تحت پوشش بنیاد موافقت کرد» و در این رابطه اقدام به تخصیص سهمیه ای ببرای جانبازان نموده است.
بر پایه اعلام مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید، سهمیه بنزین مازاد و ویژه ایثارگران به تصویب نهایی رسیده و از فروردین ماه نیز به شرح ذیل به کارت سوخت جانبازان واریز خواهد شد:

# برای جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد که مشکل جسمی و حرکتی دارند علاوه بر سهمیه تعیین شده توسط دولت، ۹۰ لیتر بنزین مازاد واریز خواهد شد.
#جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد نیز علاوه بر میزان سهمیه دولتی، ماهانه ۱۲۰ لیتر بنزین مازاد دریافت خواهند کرد.

# جانبازان ۷۰ درصد ۱۵۰ لیتر سهمیه بنزین دریافت می‌کنند.

#علاوه بر این، جانبازان ۷۰ درصدی که قطع نخاع بوده و دو دست، دو پا و دو چشم آنها به طور کامل از کار افتاده است و به اصطلاح جانبازان ویژه هستند نیز ماهیانه ۱۸۰ لیتر بنزین دریافت خواهند کرد.

# آن دسته از خانواده‌های شهدا که به تشخیص کمیته پزشکی بنیاد شهید دارای مشکلات جسمی و واجد شرایط باشند نیز از فروردین ماه سال جاری ۹۰ لیتر بنزین دریافت می‌کنند.

انجمن جانبازان نخاعی با اعتراض به این اقدام بنیاد و نادیده گرفتن پیشنهاد انجمن در کارگروه ویژه بررسی موضوع در دولت، اعلام می دارد که این سهمیه مازاد، مورد تایید انجمن نمی باشد.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
کم مونده از دست این بی برنامگی!!!های بنیاد سرمون رو بکوبیم به دیوار.
خدا به هممون صبر عاجل عطا کنه
متاسفانه بنیاددرخواب فرورفته ومسوولین بنیاداصلاپاسخگونیستند.دربرخی مواردحتی جواب نمیدهند!بنیادتعطیل است و یک جمله یادگرفتندوآن این است.بودجه نداریم!!!گیلان
سلام، جانباز ۵۰درصد پلاک جانبازان. ولله متوجه نشدم این سهمیه سوخت، پولی در کارت بانکی واریز شده، برای جایگاه سوخت چی تعریف شده که متوجه بشن این خودرو مال کی هس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi