شناسه خبر : 73668
سه شنبه 12 فروردين 1399 , 18:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعویق ۳ ماهه پرداخت اقساط وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال ایثارگران

صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای از تعویق سه ماهه پرداخت اقساط وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال ایثارگران خبر داد.

فاش نیوز - صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای از تعویق سه ماهه پرداخت اقساط وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال ایثارگران خبر داد.

تعویق ۳ ماهه پرداخت اقساط وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال ایثارگران 

در این اطلاعیه آمده است: در پی شیوع بیماری کرونا و تأثیراتی که بر مشاغل و فعالیت‌های اقتصادی کشور داشته است و طبق مصوبه شورای پول و اعتبار و تأکید رییس کل بانک مرکزی اقساط وام‌ قرض‌الحسنه تمام اشخاص بدون هیچ قید و شرطی به مدت سه ماه به تعویق افتاده است.

«بر همین اساس ایثارگران عزیزی که در سال‌های اخیر از طریق صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به بانک‌ها معرفی و وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال دریافت کرده‌اند نیز مجاز هستند اقساط مربوط به اسفند ماه ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ را نپردازند و این اقساط در انتهای دوره تسویه اقساط تسهیلات پرداخت شود.»

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi