شناسه خبر : 73679
چهارشنبه 13 فروردين 1399 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع بسته‌های بهداشتی در بین جانبازان بالای ۷۰ درصد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت:اشتغال فرزندان جانباز از چالش‌های اساسی جانبازان استان است که نیازمند توجه بیشتر مسؤولان است‌.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: اشتغال فرزندان جانباز از چالش‌های اساسی جانبازان استان است که نیازمند توجه بیشتر مسؤولان است‌.

وی افزود: در سطح استان اردبیل با افتخار دارای یک هزار و ۶۴۱ جانباز است که از این تعداد ۱۲۹ نفر جانباز بالای ۷۰ درصد هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: بیمارستان ایثار بنیاد شهید استان اردبیل با ۱۴۸ تخت در خدمت جانبازان کشور بوده که از سراسر کشور پذیرش دارد اما از اول اسفندماه سال‌جاری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پذیرش نداریم.

شاهی اظهار کرد: نامگذاری میلاد فرخنده جانباز کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز توسط امام راحل(ره)، در راستای تکریم مقام شامخ جانبازان و نیز جاودانگی این روز برای تکریم جانبازان بوده است‌.

**توزیع بسته‌های بهداشتی در بین جانبازان بالای ۷۰ درصد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در این بنیاد، گفت: بسته‌های بهداشتی در بین جانبازان بالای ۷۰ درصد و جانبازان پرخطر از جمله جانبازان شیمیایی در استان توسط بنیاد شهید توزیع شده است.

 

منبع: موج
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi