شناسه خبر : 73680
چهارشنبه 13 فروردين 1399 , 12:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت نخستین «شهید خدمت» نظام سلامت در خراسان شمالی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، با صدور پیامی درگذشت یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه را براثر ابتلا به کرونا تسلیت گفت و وی را نخستین «شهید خدمت» نظام سلامت در استان معرفی کرد.

ثبت نخستین «شهید خدمت» نظام سلامت در خراسان شمالی

به گزارش از بجنورد، شب گذشته دکتر وحید یحیوی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و پزشک فوق تخصص انکلوژی استان، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و پس از مدتی بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور پیامی، با تسلیت درگذشت این استاد دانشگاه آورده است: «بدون تردید اعمال و خدمات بی‌شائبه این همکار زحمتکش که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا نمود، در نزد خداوند متعال مأجور است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.

بدین‌وسیله درگذشت آن عزیز ازدست‌رفته، به‌عنوان نخستین شهید خدمت نظام سلامت خراسان شمالی را به خانواده وی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  به‌ویژه همکاران شاغل در بیمارستان‌ها و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه  تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند سبحان غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم».

بسیج جامعه پزشکی استان نیز در پیامی دیگر درگذشت پزشک متعهد، خدوم، جهادگر سلامت، استاد بااخلاق و فرهیخته، شهید دکتر وحید یحیوی، فوق تخصص خون و آنکولوژی را ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه پزشکی اعلام کرد.

گفتنی است، پیش‌ از این نیز فرمانده انتظامی اسفراین به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست‌ داده بود.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi