شناسه خبر : 73682
چهارشنبه 13 فروردين 1399 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دنباله‌رو راه شهدا باشید

شهید داود موسیوند حاجى آبادى در وصیت‌نامه خود آورده است: پشتوانه ولایت فقیه باشید و از امام خود اطاعت کنید و اطاعت از رهبر را یک وظیفه شرعى بدانید و دنباله رو راه شهدا باشید.

۸۰۳/ شهید داود موسیوند حاجى آبادى: دنباله‌رو راه شهدا باشید

 به گزارش از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید داود موسیوند حاجى آبادى:

بسم الله الرحمن الرحیم

 ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

با سلام به امام زمان حضرت مهدى(ع) و با درود و سلام  بر رهبر کبیر انقلاب اسلامى امام خمینى و با درود و سلام بر ولایت فقیه و با درود و سلام بر شهیدان اسلام، مجروحان، معلولان و اسیران و با درود و سلام بر خانواده خودم و خانواده شهدا، درود و سلام بر شهیدان کربلا مخصوصا سالار شهیدان حسین(ع).

چندین بار در جبهه‌هاى نور علیه ظلمت حضور پیدا کرده‌ام و این بار خواستم یک وصیتى به خانواده‌ام داشته باشم؛ مادر عزیز و برادرم از اینکه در بزرگ کردن من زحمات متعددى کشیده‌اید و به من اجازه دادید در جبهه‌هاى جنگ حضور پیدا کنم از شما ممنونم. مادرجان اگر خداوند این سعادت را نصیبم کرد شما هیچ گونه ناراحت و غمناک نبوده و در عزایم شیون نکنید و تحمل و استقامت داشته باشید که خداوند با صابران است.

مادرجان وقتى من احساس کردم که اسلام به خون من احتیاج دارد پس این جانم را در راهش فدا مى‌کنم و درد پاره پاره شدن پیکرم را می‌چشم و ضربه‌هاى زهرآگین دشمن را مى‌چشم تا در پاینده ماندن اسلام‌کمک کنم هر چند مرگ من مانند ریگى است در این بیایان و مانند قطره‌ای است در این دریا ولى تا آنجا که در توان دارم از اسلام دفاع مى‌کنم و از همه عزیزتر که جانم هست فدایش مى‌کنم.

برادرجان مادرم را تنها مگذارید و به او دلدارى بدهید و نگذارید زیاد گریه کند و افتخار کنید، زیاد ناراحت نباشید و از خدا بخواهید که خداوند این قربانى را از شما بپذیرد.

برادرانم و مادرم پشتوانه ولایت فقیه باشید و از امام خود اطاعت کنید و اطاعت از رهبر را یک وظیفه شرعى بدانید و دنباله‌رو راه شهدا باشید.

مادرجان می‌بخشید که من نتوانستم آن همه زحمت‌هاى شما را جبران کنم و این یک وظیفه‌اى بر گردن ما بود که باید آن  را ادا می‌کردم. امیدوارم که برایم گریه نکنى بلکه شادى کنى در آخر از تمام فامیل‌ها و همشهریانم براى من حلالیت بگیرید و از دوستانم هم.

یارب دلم از غم حسین محزون کن                     در سینه ما محبتش افزون کن
جز مهر حسین هر آنچه باشد به دلم                خون ساز و از راه دیده‌ام بیرون کن

 

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi