شناسه خبر : 73685
چهارشنبه 13 فروردين 1399 , 14:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جهادی دیگر، با ضدعفونی معابر! / فیلم

ایثارگران قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان این روزها با ضدعفونی کردن معابر و خانه ها به شکل دیگری به جهاد خود ادامه می دهند.

فاش نیوز - ایثارگران قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان این روزها با ضدعفونی کردن معابر و خانه ها به شکل دیگری به جهاد خود ادامه می دهند.

جانبازان به همراه اعضای جوان قرارگاه جهادی حاج احمد این شب ها نیز، بار مسئولیتی دیگر خواب از چشمشان ربوده و از پای ننشسته اند.

اعضای این گروه اقدام خالصانه و خادمانه خود را از شهرک شاهد تهرانپارس که محل زندگی تعداد قابل توجهی از جانبازان است،آغاز نموده اند.

آنها اقدام به تهیه تانکرهای مواد ضدعفونی کننده نموده و شب ها که تردد در تهران بسیار کاهش می یابد، معابر و خانه ها و درب ها و ... را ضدعفونی می کنند.

قدمشان استوار و راهشان پر رهرو

 

بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.instagram.com/p/B-YEQadhibh/?igshid=1hhjcvz8p08z7

 

تنظیم از شهید گمنام

download

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
درود بر جانبازان که در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از حیثیت اسلام و آبروی انقلاب اسلامی دفاع نمودند و برگی زرین در تاریخ انسانیت را جاودانه برای بشریت نوشند.
و همیشه در صحنه مبارزه با ظلم ثابت قدم اند.
و این حرکت زیبای آن بزرگواران درسی است برای همه ما..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi