شناسه خبر : 73689
پنجشنبه 14 فروردين 1399 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگترین کشف بشر!

احمدرضا بهمنیار - امروزه رژیم آل سعود آنقدر بدبخت شده که هم باید نگران دشمنانش باشد که هر روز قدرتمندتر و با نفوذتر می شوند و هم باید نگران متحدان و دوستان خودش باشد که هوس نکنند جایگزینی برای عربستان بیابند. آمریکا هم هنوز یک جایگزین و آلترناتیوی امن برای آل سعود پیدا نکرده است. دوستی با سعودی های متحجر، دیگر برای آمریکا هزینه زا شده است و فقط جاذبه ها و ذخائر چاه های نفتی عربستان است که باعث شده هیئت حاکمه آمریکا چشمان خود را بر روی واقعیت های "حجاز" که با ارزش های آمریکائی مغایرت دارد ببندند.

عربستان کشور آدم های فسیل شده است. فسیل های متعفن آل سعود، القاعده و وهابیون داعشی که وحشی ترین و خشن ترین لشکر تروریست های زامبی دنیا را هدایت می کنند.

بزرگترین کشف بشر دینامیت، برق، اورانیوم و اتم و غیره نیست، بلکه بزرگترین کشف بشر همین تروریست های وهابی هستند که با یک فرمول دقیق و حساب شده تمام منافذ عقل و شعورشان را بسته اند و درست کاری را می کنند که آمریکا، اسرائیل و انگلیس خواهان آنند.

 تندروترین گروه های ظاهرا"اسلامی که به دشمنان دینشان هیچ کاری ندارند و فقط متخصص کشتن مسلمانان هستند، همین وهابی های زامبی سعودی هستند. این گروه های به ظاهر اسلامی اگر مسلمانان را بکشند به نفع اسرائیل است، اگر بمیرند به نفع اسرائیل است و اگر بمانند هم به نفع اسرائیل است و از نفت دزدیده شده از سوریه برای بقای رژیم صهیونیستی استفاده می کنند با یک سود خالص برای اسرائیل و آمریکا!

حالا معلوم نیست بعضی از مسئولین دولت طرفِ چه کسانی هستند؟ طرف ما یا طرف سعودی ها، و یا طرف احمق ها؟

برخی از آنان، حتی منافع ملی کشورشان را هم خرج منافع حزبی خود و گروه ها و جریانات فاسد درون دولت تصور می کنند؛ چون این جریانات فاسد درون دولت، عاشق رابطه و تعامل با آمریکا هستند و می خواهند با آمریکا رابطه و تعامل برقرار کنند، تا مخرب ترین سلاح دنیا یعنی سلاح "نفوذ" را در اختیار سلطه گرترین کشور دنیا قرار دهند و مثل احمق ها فکر می کنند این سلاح هیچ وقت لوله اش به سمت خودشان بر نمی گردد.

برای همین است که خداوند روزگارشان را به دل های سیاهشان پیوند زده و پیش مردم ایران و نزد دوستان و دشمنان ایران خوار و ذلیل شده اند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
لعنت بر السعود کافر که هم به مسلمانان عربستان ظلم بسیار می کند و هم به همه کشورها خیانت می کند و چرا اینها بر عربستان و خانه کعبه مسلطند برایم جای سوال دارد و چرا اینها سرنگون نمی شوند چطور اصحاب فیل و ابرهه را خدا نابود کرد ولی ال سعود که در خانه کعبه هم ستمگری می کنند را خداوند نابود نکرده
و این برایم سوال است
از شما و فاش نیوز و جانبازان عزیز خیلی ممنونم.
خدا شما را حفظ کند
آمار قربانیان غیرمستقیم جنگ آل سعود جنایتکار علیه #یمن! همچنان رو به افزایش است..
و نسل کشی تمام عیار کودکان و زنان #یمنی درسکوت جامعه‌ی به اصطلاح متمدن جهانی! و کشورهای خائن اروپایی و آمریکای سفاک و ممالک منطقه خاور میانه در کمال قساوت و بیرحمی ادامه دارد.. ای کاش صدای مظلویت کودکان و زنان و.. یمنی به گوش ما و جمهوری اسلامی برسد.
و دولت جمهوری اسلامی که به امریکا برای کرونا پیشنهاد کمک می دهد و برای چین در بهمن دومیلیون ماسک رایگان فرستاد!!
به فکر مظلومان و خانواده های شهدای یمنی هم می بود و از این سکوت شرم آور دست می کشید.
نقل از کانال اسلام مدیا:
||‍ #آهنگ_کرونا..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi