شناسه خبر : 73705
پنجشنبه 14 فروردين 1399 , 17:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت جمعیت جانبازان به مناسبت شهادت جانباز «حاج میرزا محمد سلگی»

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت جانباز ۷۰% "حاج میرزا محمد سلگی" پیام تسلیتی را صادر کرد

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت جانباز 70% "حاج میرزا محمد سلگی" پیام تسلیتی را به شرح ذیل صادر کرد:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

در میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بستند صادقانه ایستاده‏اند؛ بعضى پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضى دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلى در عهد و پیمان خود ندادند. (آیه ٢٣ سوره احزاب)

جانباز نام آشنای نام آوران دفاع مقدس میرزا محمد سلگی آسمانی شد.

 روح بی قرار میرزا محمد سلگی در عشق بازی و شهادت هر روزه اش با عارضه شیمیایی، افتخار قرار یافتن در جوار آسمانیان را به دست آورد.

 شهید میرزا محمد سلگی فرمانده گردان ۱۵۶ حضرت ابوالفضل (ع) نهاوند، جانباز شیمیایی عملیات والفجر ۵، رئیس ستاد لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان در عملیات مرصاد، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان و نیز دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان، همه همرزمان برجای مانده را در حسرت پرواز ترک کرد.

 روح مطهر، کلام نافذ، عمل بهنگام، شناخت الویتها، منش انقلابی و بصیرت و دشمن شناسی شهید سلگی نشان راه و پرچم همواره در اهتزاز این جانباز همیشه در صحنه خواهد بود.

 برای همه دلباختگان لشگر خوبان همین بس که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی پس از مطالعه  خاطرات این عزیز در کتاب آب هرگز نمیمیرد فرمودند: 《...ساعتهای خوش و باصفائی را با این کتاب گذراندم و بارها با دریغ و حسرت گفتم:

درنگی کرده بودم کاش در بزم جنون من هم

لبی تر کرده زان صهبای جام پرفسون من هم

هزاران کام در راه است و دل مشتاق و من حیران

که ره چون میتوانم یافتن سوی درون من هم ...

در میان کتابهای خاطرات جنگ، این، یکی از بهترین‌ها است. نگارش درست و قوی، ذوق سرشار، سلیقه و حوصله، همّت بلند، همه با هم دست به کار تولید این اثر شده‌اند...》


 جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی و فرماندهان و رزمندگان عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی به ویژه مردم قدرشناس استان همدان  و خانواده گرانقدر این شهید عزیز، علو درجات او و اهتزاز پرچم عزتمند جمهوری اسلامی را از حضرت حق خواستار است.

 جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi