شناسه خبر : 73712
پنجشنبه 14 فروردين 1399 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزاده و جانباز ۷۰ % استان مرکزی به قافله شهدا پیوست

شهید "غلامرضا فولادی" آزاده و جانباز ۷۰ درصد استان مرکزی به قافله شهدا پیوست.

فاش نیوز - شهید فولادی از جانبازان 70 درصد و آزاده استان مرکزی است که سال‌ها درد و رنج آثار جانبازی دوران جنگ 8 ساله تحمیلی را تحمل کرده و همزمان با ایام ماه شعبان و ایام روز پاسدار و جانباز به خیل شهدا پیوست.

یادگار دوران دفاع مقدس و از رزمندگان جنگ تحمیلی استان مرکزی، جانباز 70 درصد "غلامرضا فولادی" براثر جراحات و جانبازی دوران دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوست.

شهید فولادی از جانبازان 70 درصد استان مرکزی است که سال‌ها درد و رنج آثار جانبازی دوران جنگ 8 ساله تحمیلی را تحمل کرده و همزمان با ایام ماه شعبان و ایام روز پاسدار و جانباز به خیل شهدا پیوست.

شهید فولادی علاوه برجانبازی از آزادگان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس بود که سال‌های سال را در اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق پشت سرگذاشته و پس از دوران اسارت به کشور عزیزمان بازگشته بود.

وی همچنین از پاسداران بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که پس از سال ها تحمل درد ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi