شناسه خبر : 73734
شنبه 16 فروردين 1399 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلاح دو دَم در برابر شیطان!

احمدرضا بهمنیار - برای مبارزه با ام الشیطان، سلاحی دو دَم لازم است. استعمارگران نظام سلطه در جهان آن زمان برای سلطه بر کشورهای مسلمان سال ها زبان عربی آموختند تا بتوانند بر مفاهیم کتاب مسلمانان مسلط شوند. آنها فهمیده بودند که در زمان های مختلف آیات این کتاب را گروهی از عالمان و روحانیان تفسیر می کردند، آنها دریافتند روحانیون آگاه و مبارز هوشیاری لازم را برای مبارزه علیه کافران غاصب و اجانب سلطه گر دارند، لذا آنها اول دولتمردان خائن و ساده لوح را زیر نفوذ و تسلط خود گرفتند، این سلطه گران با دست بردن در جیب کشورهای جهان سوم به پیشرفت و ثروت رسیدند و با نفوذ در آن کشورها ادعا کردند اگر این کشورها می خواهند مثل ما پیشرفته شوند باید اول فرهنگ ما را بپذیرند.

سال های سال است که آنها با ادعاهای واهی نقض حقوق بشر، دموکراسی، امنیت جهانی و بی حجابی و همجنس بازی خود را برتر از انسان های دیگر نشان داده اند تا اراده برخی انسان های ضعیف و مسئولانی که در درون دولت ها ضعف شخصیتی دارند را تحت فرمان خویش بگیرند.

 هر زمانی هم که با تهدید، وابستگی و قدرت نظامی نتوانستند به این اهداف خود برسند با حیله گری از طریق مذاکرات و توافقات و با همکاری همین غرب زده های خائن درون دولت ها به خواسته خود رسیده اند. این عمله اکله های غرب و جاسوسان و نفوذی ها و خائنان درون دولت و برخی جناحی های خائن باید بدانند مردم ایران برای مبارزه با ام الشیطان آمریکا و تفاله های آمریکا در داخل و خارج سلاحی دو دَم در اختیار دارند، سلاحی که یک دَم اش دیانت است و دَم دیگرش تدبیر.

 این فرومایگان غرب زده با اینکه همه چیز خود را از انقلاب گرفته اند ولی هنوز تکلیف خود را با انقلاب روشن نکرده اند و انقلاب اسلامی را نشناخته اند، انقلابی که با الهام گرفتن از پیام عاشورائی آقا ابا عبدالله(ع) کاخ ستمگران تاریخ را با خون در هم کوبید و کاخ سلطنت شیاطین را فرو ریخت.

  ارزش های انقلاب اسلامی دنیا را در بر گرفته، و اگر آمریکائیان از فکر، توان و اعتقادات مردم انقلابی ایران وحشت دارند به این خاطر است که خودشان، افکارشان و اعتقاداتشان پوشالی هستند، پس این طبیعی است که پا روی ترس خود از جمهوری اسلامی ایران، نگرانی از ساختن سلاح اتمی، اعتماد جهانی و تنش زدائی و حقوق بشر و غیره بگذارند.

 آمریکائیان از بمب اتمی نمی ترسند آنها از ارزش های انقلاب اسلامی می ترسند، این ارزش ها اینقدر محبوبند که می توانند دنیا را فتح کرده و نظام استکباری آنها را از بین ببرد، ارزش های انقلاب اسلامی برخلاف آنچه که عمده دشمنان ما تصور می کنند به قلوب انسان‌ها راه باز کرده به افکار آنها نفوذ کرده و با فطرت آنها ارتباط گرفته است و در این چهل سال به تجربه ثابت شده که هر اندازه ملت ایران در نیل به اهداف انقلابی خود با ملت های دیگر وجه اشتراک داشته اند، به همان نسبت استقبال از این انقلاب گسترده تر بوده است.

اتهامات دولت کثیف آمریکا علیه مردم ایران و متحدانش دیگر نمی تواند حتی ذره ای موجب تشکیک و تردید مردم جهان از جمله مردم غیور ایران باشد امثال دولت آمریکا و اسرائیل و سعودی ها و تفاله های آنها اگر ما را متهم نکنند آن وقت باید به حقانیت راهمان شک کنیم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
از شما دوست نویسنده ام تشکر می کنم.
ولی دولت آمریکا و انگل_ستان‌و اسرائیل و فرانسه و کانادا و عربستان و.. با تکیه بر چند مسئول نفوذی داخلی و یک خاندان حاکم بر چندین مرکز مهم جمهوری اسلامی ما هر کاری بخواهند انجام می دهند. ملت ایران وشما و بنده و این چند نفر در دولتیون و مجلس را با توجه به عریان شدن افکار و اموال نامشروع شان .. را می شناسیم.
انشالله و به امید خداوند متعال اگر ریاست جمهوری سال دیگر را مثل همین انتخابات مجلس یازدهم مردم با آگاهی و تفکر انقلابی به اصولگرایان واقعی رای دهند و قوه اجرایی هم دست بچه های انقلابی بیفتد دیگر در سطح مسئولان رده بالا خیلی خیلی کمتر نفوذی و دو تابعیتی و لیبرال مسلک خواهیم داشت و اقتصاد مقاومتی واقعی شروع می شود نه مثل روحانی و هم فکران که معتقدند ما زمانی میتوانیم اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم که تحریم نباشیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi