شناسه خبر : 73747
شنبه 16 فروردين 1399 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه خدمات تخصصی به جانبازان شیمیایی و والدین شهدا در زنجان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: خدمات لازم به جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی و والدین شهدا که دارای مشکلات ریوی و تنفسی هستند، ارائه می‌شود.
​ارائه خدمات تخصصی به جانبازان شیمیایی و والدین شهدا در زنجان
علی کاظمی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، خدمات لازم به جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی و والدین شهدا که از مشکلات ریوی و تنفسی رنج می برند و دارای پرونده هستند، ارائه می‌شود.
وی با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین ایثارگران و جانبازان، یادآور شد: خدمات شبانه روزی از طریق شماره تماس 1616 پاسخگوی نیازهای جانباران است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین خدمات مشاوره‌ای، مددکاری و بهداشت روان به جانبازان ارائه شده و برای جانبازانی که در قرنطینه هستند در صورت نیاز، ضدعفونی منازل انجام می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: در سه نوبت در همه شهرستان‌های استان در بین خانواده‌های جانبازان لوازم ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش توزیع شد.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi