شناسه خبر : 73761
شنبه 16 فروردين 1399 , 23:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به روایت امیرحسین صدیق؛

ناگفته‌های صنعت ایران در مستند «هنوز نمی‌دانیم»

 

فاش نیوز- مجموعه مستند «هنوز نمی‌دانیم» با موضوع معرفی ایده‌های دانش‌بنیانی که به مرحله تجاری‌سازی رسیده‌اند با روایت امیرحسین صدیق آماده نمایش شد.

 به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند «هنوز نمی‌دانیم» روایتی است از اینکه چگونه برخی از برزگترین برندها و تولیدکنندگان با استفاده اقتصاد دانش بنیان به روند تجاری سازی محصول خود دست یافته‌اند.

فصل اول این مجموعه مستند در ۱۳ قسمت ۲۶ دقیقه‌ای با حضور امیرحسین صدیق بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ساخته شده است و در قسمت اول روایت چگونگی تجاری سازی برند «پمپ ایران» و نقش غیرقابل تصور محصولات این شرکت در صنعت کشاورزی و مصارف خانگی و صرفه‌جویی در مصرف ارز از طریق بومی سازی دانش ساخت انواع پمپ اشاره دارد.

بیش از یکسال صرف تحقیق و پژوهش مجموعه «هنوز نمی‌دانیم» شده است و در هر قسمت از این مجموعه با محوریت اقتصاد دانش بنیان به معرفی یکی از برندهای موفق و پیشرو در صنعت امروز کشور که توانسته‌اند ایده‌های خود را به مرحله تجاری سازی برسانند پرداخته شده است و ساخت آن تا تابستان ۹۹ به طول می‌انجامد.

مجموعه «هنوز نمی‌دانیم» به کارگردانی روح الله رحیمی و تهیه کنندگی عطا پناهی تهیه شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

* منبع: سوره سینما

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi