شناسه خبر : 73788
یکشنبه 17 فروردين 1399 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت خادمان شهدای ری در راه مبارزه با کرونا

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان تهران با حضور در جمع خادمین شهدا و گروه جهادی ناحیه ری از روند فعالیت جهادی خادمین بازدید کرد.

سرهنگ سعید اصلانی، با حضور در جمع خادمین شهدا و گروه جهادی ناحیه ری در سخنانی اظهار داشت: گروه جهادی خادمین شهدا تنها دارنده دستگاه ازون در سطح استان تهران است که این دستگاه در ناحیه ری برای ضدعفونی و گندزدایی مستقر است.

وی هم چنین اشار‌های به اقدامات گروه جهادی سپاه ناحیه شهر ری کرد و گفت: روزانه ۴۰۰ عدد بسته‌های تغذیه میان وعده به بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر و بیمارستان فیروزآبادی شهر ری جهت مصرف پرسنل و کادر پزشکی درمان ارسال می‌شود.

اصلانی افزود: تولید هفت هزار ماسک و توزیع روزانه دو هزار و ۲۰۰ لیترمواد ضدعفونی کننده در دستور کار قرار دارد. از این میزان یک هزار و ۵۰۰ لیتر به اقشار کم درآمد و بی‌بضاعت استان تعلق خواهد گرفت. همچنین تولید یک هزار و ۸۰۰ شیلد و تحویل به هلال احمر شهر ری و بیمارستان‌ها در دستور کار است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi