شناسه خبر : 73792
یکشنبه 17 فروردين 1399 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام همبستگی «خانه ایثارگران کل کشور» با ستاد کل نیروهای مسلح

خانه ایثارگران کل کشور با صدور پیامی خطاب به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در جهت مبارزه با ویروس کرونا، اعلام همبستگی کرد.

https://defapress.ir/files/fa/news/1399/1/17/957043_391.jpg

خانه ایثارگران کل کشور در پیامی به سرلشکر محمد باقری (رئیس ستاد کل نیروهای مسلح) جهت مبارزه با ویروس کرونا اعلام همبستگی کرد.

متن پیام فوق به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

جناب آقای سرلشکر محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

شیوع ویروس کرونا (covid-۱۹) بشریت را در معرض آزمونی بزرگ برای سنجش سطح و میزان باور‌ها و پایبندی ملت‌‌ها به اصول اخلاقی و توجه به نوع‌دوستی و نشان دادن تمدن و ترویج فرهنگ ایثار قرار داد.

در این شرایط به‌رغم آنکه ایثارگران خود درگیر مشکلات ایثارگری ناشی از هشت سال دفاع مقدس هستند، با شیوع ویروس کرونا و لزوم مقابله جدی با این بیماری خطرناک، از ابتدای تشکیل این قرارگاه تاکنون، دو گردان از ایثارگران به دستور دکتر یزدان‌پرست ـ دبیر کل خانه ایثارگران کل کشور ـ با نظارت و مدیریت بحران توسط دکتر اکبر حیدریان مشاور عالی دبیر کل و مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران در سطح استان راه‌اندازی شد، که محوریت کار بصورت عملیاتی، تصمیم‌گیری و اجرایی شده و تا کنون ادامه یافته و تا ریشه‌کن شدن این ویروس ادامه خواهد داشت.

در این راستا در سراسر استان تهران برای خدمات‌رسانی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برادران ایثارگر فعال هستند، همچنین ایثارگران عزیز با برنامه‌ریزی جهادی جهت ضدعفونی کردن معابر و مراکز عمومی در حال خدمات‌رسانی هستند که در مجموع بیش ۲۸۰ نفر از جهادگران ایثارگر با ۳۸ دستگاه خودرو، در این عرصه فعالیت می‌کنند.

ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با اثبات رشادت‌هایی که در سنگر‌های حق علیه باطل در مقابل دشمن بعثی نشان دادند، مجددا سنگر‌ها را پر کرده و این‌بار بعنوان رزمندگان سلامت پا در عرصه گذاشته و هم‌رزم جامعه پزشکی و نظامی شده‌ و ضمن اعلام همبستگی با حضرتعالی، دوش‌به‌دوش کادر درمان در حال خدمت به ملت عزیز ایران هستند و با گام برداشتن در جهت مقابله با ویروس کرونا، به دشمنان اسلام نشان خواهند داد که جامعه ایثارگران کل کشور، کنار برادران سپاه، بسیج، سنگربان جامعه پزشکی و سایر عزیزان مجاهد، سیره پاک شهدا را زنده نگه داشته و خواهند داشت.

از جمله خدمات ارائه‌شده، علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و مراکز عمومی، توزیع اقلام مورد نیاز شامل ماسک و محلول‌های ضدعفونی‌کننده در چهار نقطه از شهر تهران بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

از این‌رو، به نمایندگی از خانه ایثارگران کل کشور از جنابعالی قدردانی می‌کنم و امیدوارم مبارزه با این ویروس که نیازمند عزم، تلاش، احساس مسئولیت و همکاری ملی است به پیروزی و موفقیت کامل منتهی شود.

اکبر حیدریان

مشاور عالی دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور و مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
شما.خجالت.نمیکشید .بادو.میلیون.بابا.۶.دقیقه.کشتی.میگیره. چی کار.میکنید. کسی.که.۸سال.پرچم. عزت.کشورش .را.در.دنیا.به.اهتزاز.دراورد
.اینجور.رفتار.می کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi