شناسه خبر : 73811
یکشنبه 17 فروردين 1399 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانه ایثارگران تهران مردم را به همبستگی در تقابل با کرونا فراخواند

دبیر کل خانه ایثارگران استان تهران با صدور پیامی، مردم را به همبستگی و همکاری بیشتر با کادر درمانی و ستاد کل نیروهای مسلح جهت مبارزه با «کروناویروس» فراخواند.

اکبر حیدریان دبیر کل خانه ایثارگران استان تهران با صدور پیامی، مردم را به همبستگی و همکاری بیشتر با کادر درمانی و ستاد کل نیروهای مسلح جهت مبارزه با «کروناویروس» فراخواند.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
ملت سرفراز و شهید پرور ایران اسلامی. امروز شما در آزمون دیگر برای نمایش ایثار و شهامت و نشان دادن ظرفیت‌هایتان در مقابله با مشکلات با دشمن از هر نوع و شکل آن قرار دارید مانند سربازانتان از شهید فهمیده تا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی.

آنان ثابت کردند که با انسجام و اتحاد هر مشکلی قابل حل است. امروز ما با رعایت نکات بهداشتی و همبستگی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا می‌توانیم الگویی برای سایر ملت‌ها باشیم. شایسته است از سنگربانان و مدافعان سلامت کشور، کادر درمانی بیمارستان‌ها و سرلشکر باقری که امروز به شکل دیگری از جان ملت خویش حراست می‌نماید تقدیر و تشکر گردد.

خانه ایثارگران و مدیران و اعضای این نهاد مردمی نیز خود را سرباز این سردار اسلام و ملت ایران دانسته و از او حمایت مینماید.

اکبرحیدریان، مشاور عالی خانه ایثارگران کل کشور و دبیرکل خانه ایثارگران استان تهران»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi