شناسه خبر : 73814
یکشنبه 17 فروردين 1399 , 15:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمات تخصصی بهداشت و درمان به جانبازان و والدین شهدا

 

علی کاظمی روز شنبه با بیان این مطلب به رسانه‌ها اظهار داشت: در راستای مقابله با بیماری کرونا، بسته‌های بهداشتی در بین ایثارگران و جانبازان توزیع شده و شماره تماس ۱۶۱۶ به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای جانبازان است.

 

وی خاطرنشان کرد: ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای، مددکاری و بهداشت روان به جانبازان، منازل جانبازانی که در قرنطینه هستند نیز در صورت نیاز توسط اکیپ‌های مربوطه سم‌پاشی و ضدعفونی می‌شود.

 

 

 

کاظمی افزود: لوازم ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش تا کنون در سه نوبت در تمام شهرستان‌های استان زنجان در بین خانواده‌ های پُرخطر توزیع شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در صورت وجود موارد خاص و نیاز جانبازان، اکیپ‌های جهادی فعال در شهرها به کمک ایثارگران و جانبازان می‌شتابند.

 

وی اظهار داشت: به جانبازانی که به دلیل بیماری در بیمارستان‌ها بستری هستند، خدمات تخصصی توسط کادر درمانی ارائه شده و پیگیر درمان ایثارگرانی که قرنطینه هستند نیز هستیم.

 

کاظمی با اشاره به فوت یک جانباز و پدر شهید در اثر کهولت سن و بیماری زمینه‌ای به دلیل کرونا، اظهار داشت: تدفین این افراد طی تشریفات لازم انجام شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از لغو برنامه‌های تجمیعی خبرداد و گفت: همه برنامه‌ها به صورت مجازی و تلفنی انجام می‌شود و طرح سپاس از جانبازان در روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) نیز امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت تلفنی اجرا شد.

 

استان زنجان، سه هزار شهید، هفت هزار جانباز و ۵۸۶ آزاده دارد.

منبع: جماران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi