شناسه خبر : 73818
دوشنبه 18 فروردين 1399 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسخره ست نه؟!

فرهاد اسمعیلی طارمسری - خدمت دوستان عزیزی که خالصانه بدون هیچ چشمداشتی برای سربازان دوران جنگ کاری انجام می دهند. دوستان عزیز بعضی طرح ها که برای سربازان دوران جنگ توی سایت هست واقعا" خنده‌ داره.

اولش زمانی که ما می‌خواستیم به جنگ برویم نمی‌دانستیم می میریم و یااینکه مجروح می شیم، حالا ازشانس بد ما نه شهید شدیم و نه اینکه جانباز. حالا گناه ما چیه؟ این درحالیه که آن‌ زمان بدون هیچ چشم داشتی وظیفه خودمان را انجام دادیم، ولی اون کسانی که به واسطه داشتن پارتی و پول از این وظیفه ملی شانه خالی کردن و به خارج کشور رفتن و یا بعضی ها هم که داخل سوراخ موش قایم شدن. زمانی که جنگ تمام شد از سوراخ موش در آمدند و الان بهترین شغل ها رو دارن و این موضوع اعصابمون رو خراب می‌کنه.

 یعنی واقعا برای اون دسته از ایثارگرانی که بیکار هستند و هیچ بیمه‌ای و آخر عاقبتی ندارند حداقل یک کاری بکنید. حالا بعد از رفتن و برگشتن به یگان اعزام کننده مربوطه و بعد از این همه هزینه کردن، کارت ایثارگری رو گرفتم، حالا پنج هزار تومن هم ازما گرفتند و برگه‌هایی از طرف نماینده ارتش در بنیاد شهید به ما دادند که بریم بیمارستان ارتش برای ارزیابی جانبازی، که بعد از پرس و جو فهمیدیم که یک مبلغی هم باید به بیمارستان ارتش بدیم. که چی ما جانباز نیستیم!

واقعا این کار مسخره نیست؟

نه درست اطلاع رسانی می کنند نه کسی جواب قانع کننده به سربازان جنگ میده.

بخدا قسم این انصاف نیست. بخدا قسم زمان جنگ تو یک عملیاتی که قرار بود تو منطقه شمال‌غرب انجام بشه ثبت نام هم کردم آموزش قبل از عملیات هم رفتم ولی ازشانس بد، عملیات لغو شد. واقعا باید به این سیاست گذاران، مدال شجاعت و شهامت و شایستگی داد به خاطر این همه تناقض و دروغ!

بابا بیشتر سربازان جنگ از قشر ضعیف و متوسط رو به پایین هستند. شما رو به شرافت تون برای امثال ما یک طرح جامع و عملی بدین نه فقط وعده‌های سر خرمن و دروغ و توخالی.

خدایا خودت به داد ما برس.

امید به روزی که یکی مثل امیر کبیر در راس امور سربازان وظیفه جنگ بیاد تا حقمون رو بگیره.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi