شناسه خبر : 73841
سه شنبه 19 فروردين 1399 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر رییس ستاد کل نیروهای مسلح از مجاهدت کادر درمانی

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از مجموعه تلاش‌های کادر درمانی کشور، نیرو‌های مسلح، بسیجیان و مردم در مسیر مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از مجموعه تلاش‌های کادر درمانی کشور، نیرو‌های مسلح، بسیجیان و مردم در مسیر مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

در جریان مقابله و مبارزه با ویروس کرونا که متأسفانه هرچند جان تعدادی از هموطنان را گرفته است، اما ایثار، مجاهدت و نوع‌دوستی در مراکز درمانی کشور و نیروهای مسلح، صحنه‌های نابی را رقم زده است که یادآور دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس است؛ مجاهدت مردان و زنان سفیدپوش بهداشت و درمان که با تلاش شبانه‌روزی خود در صحنه خطیر مبارزه با ویروس کرونا خطرها به جان خریده‌اند تا جان انسانی را نجات دهند.

همزمان با تلاش مجموعه درمانی کشور، بخش‌های درمانی و بهداشتی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیجیان سلحشور و ایثارگر نیز با بسیج امکانات و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های مادی و تخصصی، فعال بودن بیمارستان‌های ثابت و ایجاد بیمارستان‌های سیار و نقاهتگاه‌های متعدد توانسته‌اند نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای در امر مبارزه و مقابله با این بیماری ایفا کنند که بسیار امیدبخش و قابل تقدیر است.

لازم می‌دانم از همراهی آحاد ملت شریف ایران با مراکز درمانی، بیمارستانی و بهداشتی و همکاری با پزشکان و پرستاران ایثارگر قدردانی کنم که اگر نبود این همکاری‌ها، مجموعه تلاش‌های بخش بهداشت و درمان کشور به این مرحله نمی‌رسید؛ البته تا رسیدن به شرایط عادی و رهایی از این ویروس منحوس راه باقی است و لازم است بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا همه الزامات این مبارزه تا غلبه کامل برای ویروس رعایت شود. نیروهای مسلح نیز در این صحنه فداکاری و ایثار در کنار مجموعه بهداشت و درمان کشور از هیچ تلاشی برای حفظ سلامت ملت عزیز ایران اسلامی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi