شناسه خبر : 73858
چهارشنبه 20 فروردين 1399 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شما جانبازی را چه درنظر می گیرید؟

 کلیپی را از جناب دکترنوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه مشاهده نمودم که بتاریخ99/1/9 بوده و بازهم همچون شب واریز یارانه ها که آن را شب عظما نامیده و دولت به اصطلاح تدبیر و امیدکه تدبیرشان زمینگیرمان کرده و امیدشان هم همچنان  ناامیدمان، درخصوص مبلغ اضافه حقوق بازنشستگان مطالبی را اعلام کرده است.

اما در پاسخ بایستی به جناب نوبخت و دولتیان و در راسشان جناب روحانی که همیشه از زیر بارمسئولیتی که خودشان به عهده گرفته اند شانه خالی می کنند و دیگران را مسئول و مقصر مشکلات و نابسامانی ها جلوه می دهند عرض می شود براساس اسنادرسمی تنها پروژه پارس جنوبی و فازهای میادین نفتی، گازی و میعانات و مشتقات نفتی در عسلویه توان ساپورت کردن کشور تا 150میلیون نفررا دارد و بازهم سوء مدیریت خودشان را شب عظما می خوانند!

 از طرفی بازهم طبق اسناد و آمار و به لطف خداوند، وطنمان ایران به تنهای بیش از56 برابرقارّه اروپا معادن فعال و نهان دارد. معادنی ازقبیل مس، روی، گوگرد، سنگ، آهن، ذغال سنگ، تتانیوم، اورانیوم، مفرق، فیروزه، نقره، طلا و گنج های پیدا و پنهانی که از زیرزمین برداشت شده و متاسفانه توسط عده ای که به برخی از مسئولین وابسته هستند و از رانت استفاده می کنند به یغما برده و می برند. این امکانات کشور غیر از آبزیانی است که صید شده و بخش اعظم آن صادر شده که البته به جزاندک افراد وابسته، ازاین همه منابع خدادادی عموم مردم ایران از آن بهره ای نبرده و نمی برند.

 اگر غیر از این است چرا فردی که اخیرا ریاست قوّه قضائیه را عهده دارشده است مجددانه و بدون اغماض با سودجویان و اختلاسگران و رانت خواران برخورد می کنند و شبی نیست که محاکمه آنها درصدا و سیما پخش نشود و این عده قلیل مقابل میز قاضی قرار نگیرند! جای بسی تاسف می باشد که اکثر آنها به دولت و مجلس وصل هستند.

آقای دکتر نوبخت، دیگر دولتیان و نمایندگان مجلس و حتی جناب آقای روحانی؛

 اگر نبود از جان گذشتگی رشیدترین جوانان سرزمین مان و اگر نبود فداکاری جانبازان و ایثارگران و آزادگان، نه مُلکی می ماند و نه عزتی و پرچمی که ورزشکاران بتوانند آن را به اهتزاز درآورده و بابت آن پاداش های میلیاردی بگیرند، ولی تا نوبت به جانبازان و ایثارگران می رسد بار مالی و نبود بودجه را به رُخمان می کشند.

 در ادامه عرایضم عرض شود که در تمام کشورهای دنیا شغل های وجود داردکه سختی کار به آنها تعلق می گیرد و هستند کسانی که با 20 الی 25 سال کار به خاطر سختی کار، پیش از موعد بازنشسته شده و حقوق کامل خود را دریافت می کنند و بالطبع پاداش پایان خدمت و نیز طلب ذخیره مرخصی اشان هم بلافاصله پرداخت می گردد. آیاشغلی داریم که کسی بتواند بیش از3 دهه بصورت شبانه روز درد و رنج را تحمل کند؟

 آیا جانبازی نبایستی جزء شغل های سخت قرار گیرد؟ مردم ببنند یک ویروسی آمده و چطور همه حضرات از ترس آن به خلوتگاه خود خزیده اند؟ حال تصور کنید درطول دورانی که امثال ما دردفاع مقدس حضور داشتیم و روزی نبود که شهید یا مجروحی نداشته باشیم، و الان آنهایی که با زخم چنگ مانده اند با درد و رنج شان بدون توجه مسئولین رها شده اند و حتی قانون سختی کار به آنها تعلق نگرفته است.

و اما آقایان دولتیان و مجلسیان ما مسئولین؛ فکرنکنید مرگ برای همسایه است و برای شما نیست. مرگ از رگ گردن به شما نزدیکتر است و بدانید همچون دیگران بیش از یک کفن با خود نمیتوانید ببرید. پس تا دیرنشده بخود بیائید و دست از سوءمدیریت بردارید، دل بر این دنیا نبندید.

حضرات مسئولین، لطفا درخلوتتان کلاهتان راقاضی کنید.

جانبازی که شبانه روز درد می کشد و شرمنده همسر و فرزندانش است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام .برادر عزیز جانباز شما مطالب ارزشمندی را فرمودید، اجازه بدهید چند مطلب هم بنده حقیر به استحضار مسئولین برسانم. اول این منابع که فرمودید،سهم دولتیان و کارمندان دولت می باشد و هفت پشتشان دوم اینکه چرا موقعی که هزار هزار میلیارد دزدی (ببخشید اختلاس ) می شود پول هست ولی موقع دادن صدقه سریشان (یارانه) دولتیان بخصوص آقای زنگنه عزادار می شوند، چون میخواهند از از جیبشان و ارث و میراثشان بدهند. سوم مگر این کارمندان دولت چکار میکنند که این همه حقوق و فوق العاده، کارانه، یارانه، حق مسکن و حق اولاد وحق رختخواب ،حق وتو و... و دهها حق نا حق دیگر مطلب دیگر اینکه مجلسیان که نمی توانند قانونی را که تصویب می کنند اجرایی کنند این چه نماینده ای است همین قانون جامع ایثارگران که از سال 92 خاک میخورد و هیچ دولتی تره برای آن خرد نمی کند و فقط من در اخبار می شنوم کار نمایندگان، خوش خدمتی به دولت در جهت منافع خودشان شامل بالا بردن مالیاتها ،عوارضها ، آب، برق، گاز، تلفن، گران کردن سوخت وکلی مایحتاج عومی مردم ، که حقوق خودشان و کارمندانشان تامین شود. ممنون و متشکرم . برادر کوچک شما رزمنده دفاع مقدس
صدقه خنده دار ساتا را بگو که هر ماه 750 میده که مایه تحقیر انسان مجاهد است
که جانبازان شکایتشان را به خدا می کنند
سلام دوستان فاش نیوز لطفا یه خبری از طرح ترافیک جانبازان بگیرید تا اول اردیبهشت طرح ترافیک پارسال را تمدید کرده اند هنوز هم هیچ خبری از وضعیت طرح امسال نیست با تشکر سیدمحمد غریبان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi