شناسه خبر : 73890
جمعه 22 فروردين 1399 , 00:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احمد رضا درویش:

" رستاخیز " در وی او دی‌های جهانی

فاش نیوز- احمد رضا درویش در گفتگویی ضمن اشاره به اینکه ظرفیت جدید و خوبی برای نمایش و اکران فیلم‌ها به صورت آنلاین فراهم شده است، گفت: به نظرم فیلمسازان به این زودی درباره اکران فیلم خود در «سینمای آنلاین» ورود نمی‌کنند زیرا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی برای فیلم «خروج» می‌افتد.

او افزود: اما در صحبت‌هایی که با تهیه‌کننده فیلم داشتم چندان راغب به اکران فیلم در شبکه نمایش خانگی داخلی نیست. فیلم «رستاخیز» فیلم جهانی است و به زبان‌های زنده دنیا دوبله شده است و برای همین تا آنجایی که خبر دارم تهیه‌کننده فیلم بیشتر دنبال اکران فیلم در VODهای جهانی مانند آمازون، نتفلیکس و یوتیوب است.

وی در ادامه اشاره کرد که البته شاید در ایام محرم و صَفَر طرح مناسبی برای اکران فیلم در سینماها وجود داشته باشد تا فیلم «رستاخیز» بتواند در سینماهای ایران اکران شود.

درویش با توجه به وضعیت وخیمی که برای سینماهای کشور به دلیل شیوع کرونا ایجاد شده است از مسئولین فرهنگی کشور خواست تا به وضعیت سینماگران اعم از بازیگر و سینمادار و… رسیدگی کنند. سینماهای کشور به دلیل آنکه مخاطبینش باید در فضای تجمعی باشند از اولین مراکزی بود که تعطیل شد و از آخرین مراکزی خواهد بود که باز می‌شود و بنابراین ضرر زیادی را متحمل می‌شوند.

* منبع: تسنیم، سینماسینما

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi