شناسه خبر : 73979
یکشنبه 24 فروردين 1399 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی کتاب/

کتاب«برگی از یک زندگی»؛ روایتی از زندگی شهید برونسی

کتاب «برگی از یک زندگی» زندگی شهید عبدالحسین برونسی توسط زهرا سیادت موسوی نوشته شده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

کتاب«برگی از یک زندگی» زندگی شهید عبدالحسین برونسی توسط زهرا سیادت موسوی نوشته شده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

مجموعه داستانی در رابطه با زندگی شهید عبدالحسین برونسی از سری کتاب‌های قصه فرماندهان است. کاری از بخش هنر و مقاومت حوزه هنری که توسط زهرا سیادت موسوی نوشته شده و در انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

کتاب«برگی از یک زندگی»؛ روایت از زندگی شهید عبدالحسین برونسی

برشی از کتاب برگی از یک زندگی: برای آوردن گردان باید می‌زدم به آب و بعد از سی، چهل کیلومتر قایقرانی تازه می‌رسیدم به خشکی. بعد از آنجا سوار موتور می‌شدم و به پادگان می‌رفتم. بعد به همراه یک گردان دوباره همین مسیر را برمی‌گشتم. چند ساعتی طول می‌کشید. اما دلم پیش حاجی بود. نمی‌توانستم از او جدا شوم. حاجی منتظر جواب بود و نگاهم می‌کرد. شاید آخرین بار بود که می‌دیدمش.

منبع: میزان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi