شناسه خبر : 73980
یکشنبه 24 فروردين 1399 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شب‌های عاشورایی مادر شهید حسین ولایتی‌فر

طوبی جدیدالاسلام مادر شهید حسین ولایتی‌فر می‌گوید: زمانی که از شهادت حسین خبردار شدم احساس کردم یک ندا به من می‌گوید آرام باشید حسین خوب است. حسین لایق شهادت بود.

وی ادامه می‌دهد: حسین از ۱۲ سالگی وارد بسیج شد. حضور در هیئت‌های مذهبی و مسجد و برنامه‌های فرهنگی از جزو خصوصیات پسرم بود و اهتمام ویژه‌ای برای کمک به فقرا و نیازمندان داشت. حسین تاکید داشت که به سوریه برود و همیشه به من می‌گفت یک روز شهید خواهم شد. پسرم عاشق این راه بود و راضی هستیم به رضای خداوند متعال.حسین هنگام مناجات به طبقه پایین منزل می‌رفت. صدای قرائت‌ها و مناجات حسین هنوز در گوشم است. اگر یک شب به مزار پسرم نروم و زیارت عاشورا نخوانم آرام نمی‌شوم.

شب‌های عاشورایی مادر شهید حسین ولایتی‌فر

اگر یک شب زیارت عاشورا نخوانم آرام نمی‌شوم، هر شب برای خواندن زیارت عاشورا با پدر حسین به مزار شهید می‌رویم.

محمدتقی ولایتی‌فر پدر شهید حسین ولایتی‌فر نیز با اشاره به ویژگی های اخلاقی پسرش گفت: با شهید خیلی اُنس داشتم و با هم خیلی رفیق بودیم. رابطه ما تنها پدری و پسری نبود. حسین هدایا و حق الزحمه‌های خود را به فقرا و نیازمندان می‌بخشید.

سواد قرائت زیارت عاشورا را ندارم، وقتی مادر حسین شروع به خواندن این دعا می‌کند آرام می شوم.

گفتنی  است: تحسین ولایتی‌فر فرزند محمدتقی، ششم تیرماه سال ۱۳۷۵ در پایتخت مقاومت ایران، دزفول متولد شد. در  ۲۰ سالگی به جمع سبزپوشان سپاه پاسداران پیوست.

 حسین ولایتی‌فر صبح روز شنبه ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۷ در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار قدس اهواز برگزار شد، هدف  تروریست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید. پس از تشییع باشکوه در اهواز پیکر پاکش به همراه پیکر مطهر شهید سعید زارع به دزفول انتقال یافت و در گلزار شهدای شهیدآباد دزفول آرام گرفت.

موسسه حضرت مهدی (عج) در اسفندماه ۹۸ پویشی با عنوان «در خانه بمانیم» با محوریت زیارت عاشورا ایجاد کرده است که براساس این پویش، برای رفع بلا از کشور دعای توسل، دعای ندبه و زیارت عاشورا قرائت می‌شود که تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر در این پویش شرکت کردند. پدر و مادر شهید حسین ولایتی فر نیز ضمن پیوستن به این پویش از ملت ایران اسلامی خواستند برای مقابله با بیماری کرونا دست به دعا برداشته و از قرائت زیارت عاشورا غافل نشوند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi