شناسه خبر : 73997
دوشنبه 25 فروردين 1399 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خواهران جهادگر نهاوندی که مورد تحسین رهبری قرار گرفتند

چیزی که خواهران بسیجی نهاوند را متمایز کرده و موجب رضایتمندی ولی امرمسلمین از آنها شده ایمان، تقوا، اخلاص در عمل و روحیه ایثارگری و بحق جهادی آنهاست...

فاش نیوز - بعد از سخنان شورانگیز رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ درباره بانوان جهادگر و بسیجیان مخلص نهاوندی، نظر یکی از خواهران جهادگر این شهر را درباره فرمایشات حضرت آقا به صورت مجازی جویا شدیم. خانم مولوی چنین بیان کردند: قطعا" بانوان عزیز ایرانی در تمام کشور در حال انجام فعالیت جهادی برای مقابله با کرونا هستند!



چیزی که خواهران بسیجی نهاوند را متمایز کرده و موجب رضایتمندی ولی امرمسلمین از آنها شده ایمان، تقوا، اخلاص در عمل و روحیه ایثارگری و بحق جهادی آنهاست. بانوان نهاوند از همان اول انقلاب و دفاع مقدس با کمترین امکانات در تمام صحنه ها فعال بوده اند و بزرگترین بازدهی را داشته اند و خوش درخشیدند!

یادم نمی رود سال 66 دشمن سردشت را بمباران شیمیایی کرد. سپاه برای مقابله با بمباران های شیمیایی به ما ماموریت آموزش ش. م. ر داده بود، ما با استفاده از جوش شیرین و ذغال و پارچه، آموزش ساخت ماسک ضد شیمیایی به خانم ها می دادیم.

ما از داشتن هر نوع امکانات محروم بودیم اما کشاورزان میوه باغشان را به جبهه هدیه می کردند خواهران با زبان روزه می رفتند میوه باغ رو می چیدند و مربا می پختیم. شیشه نداشتیم، خونه به خونه می گشتیم شیشه جمع می کردیم، می شستیم و خشک می کردیم. مرباها رو می ریختیم تو شیشه می فرستادیم جبهه. وقتی می فهمیدیم برای جبهه گونی نیاز است، به درب منازل تک تک خانه ها می رفتیم و گونی جمع می کردیم برای جبهه. بسیج یک وانت داشت که پشتش را اتاقک زده بود برای راحتی خواهران.
ما بودیم و این وانت و کل شهرستان نهاوند و روستاهای اطراف.



  خلاصه شب و روز خواهران نهاوند در حال تلاش و کوشش بودند. روزها کار پشتیبانی فرهنگی و آموزش داشتیم. خیلی از شب ها هم تا صبح در غسالخانه بودیم. 

 لازم به ذکر است گروه جهادی شهید محسن امیدی از جمله گروه های جهادی شهر نهاوند است که این روزها به شدت فعالند و در تولید و توزیع ماسک برای مردم شهر نهاوند و روستاهای اطراف فعالیت می کنند و چندین نوبت اماکن و معابر شهر نهاوند و توابعش را گندزدایی و ضدعفونی کرده اند.

جعفری

 

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi