شناسه خبر : 74008
دوشنبه 25 فروردين 1399 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخریب‌کنندگان روابط با چین معاندند

سفیر کشورمان در پکن اظهارات سیاسی سخنگوی وزارت بهداشت علیه چین را نکوهش کرد.
محمد کشاورززاده گفت: اینکه یک عده‌ای علیه روابط ایران و چین تبلیغ کنند خیرخواه نظام و مردم ایران نیستند. خیرخواهان نظام و ملت، شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند باید با حساسیت بیشتری به روابط دو کشور نگریست.
کشاورززاده با تحلیل روابط سیاسی و اقتصادی چین و ایران اظهار کرد: در شرایطی که به دلیل تحریم‌های آمریکا خیلی از کشورهای دیگر جهان از جمله کشورهای اروپایی حاضر به کمک به ایران نیستند باید نگاه هوشمندانه‌ای به روابط ایران و چین داشت و مستمسکی در اختیار معاندین قرار ندهیم که بخواهند روابط 2 کشور را تحت‌الشعاع قرار دهند.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون چین کشوری است که «تحریم‌های آمریکا را قبول ندارد» و همچنان اعلام کرده است نفت ایران را می‌خرد افزود: در داخل ایران باید به «اظهارنظرها» در مورد چین خیلی توجه شود. به عنوان سفیر ایران در چین اعلام می‌کنم در این مدت که در پکن بودم جز «عزت و احترام» چیزی از دولت و ملت چین ندیده‌ام.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi