شناسه خبر : 74015
دوشنبه 25 فروردين 1399 , 14:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرکت ملی‌پوشان جانباز و معلول در برنامه رقابت ایمن

همزمان با روز جهانی مبارزه با دوپینگ صورت گرفت؛

ورزشکاران جانباز و معلول با حضور در طرح وادا و مبارزه با دوپینگ از برنامه رقابت ایمن، در روز جهانی ورزش سالم سال2020 حمایت کردند.

به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، از سال ۲۰۱۴ وادا، آژانس جهانی ضد دوپینگ، ۹ آوریل روز جهانی ”ورزش سالم” را گرامی می‌دارد.

بر همین اساس وادا از جامعه جهانی مبارزه با دوپینگ و تمام ورزشکاران در راستای حفاظت از ورزش پاک دعوت کرد تا با تهیه پیامی پیرامون موضوع ” ورزش ایمن در روز جهانی بازی سالم در سال۲۰۲۰” و با تمرکز بر اقدامات صورت گرفته یا در حال انجام برای مهار و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اتحاد و همبستگی جهان ورزش را نشان دهند.

در همین راستا الناز دارابیان و سید علی‌اصغر جوانمردی ملی‌پوشان پارا دوومیدانی و سید حامد صلحی پور، نادر مرادی، امیر جعفری، منصور پور میرزایی و سامان رضی ملی‌پوشان پارا وزنه برداری ایران با تهیه شعار و تصاویری از ورزش پاک و مبارزه با دوپینگ حمایت کردند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi