شناسه خبر : 74045
چهارشنبه 27 فروردين 1399 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تهیه جهادی ۵ هزار سبد غذایی برای مناطق محروم

جهادگران عراقی و ایرانی ۵ هزار سبد غذایی برای مناطق محروم حاشیه پایتخت تهیه، بسته بندی و توزیع می‌کنند.

در ایام ماه شعبان، نیروهای جهادی اقلام و مایحتاج خوراکی خانواده‌های نیازمند را تهیه و بسته بندی و توزیع می‌کنند. در روزهای شیوع ویروس کرونا و کساد شدن بسیاری از مشاغل که منجر به احتیاج بیشتر خانواده‌های نیازمند شده است، جوانان انقلابی و جهادی در این ایام به کارهای خیر خود بیش از روزهای گذشته ادامه می‌دهند.

نیروهای جهادگر کسانی هستند که در خط مقدم جبهه خدمت به مردم ایستاده‌اند و رهبر معظم انقلاب در سخنانشان در روز ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) از آنان تجلیل کرده و فرمودند: «داوطلبان، آن کسانی که جزو مجموعه‌های درمانی هم نبودند، امّا داوطلبانه آمدند وارد این میدان شدند؛ طلّاب جهادی، دانشجویان جهادی، هزاران بسیجی پُرتلاش در بخشهای مختلف کشور، و آحاد مردم، خدمات باارزشی را که واقعاً از توصیف بالاتر است ارائه کردند که انسان را حقیقتاً خرسند می‌کند از سویی و ممنون و متشکّر میکند از سوی دیگری.»

60 نفر از جهادگران حسینی عراقی و ایرانی مشغول تهیه پنج هزار سبد غذایی برای مناطق محروم قرچک، ورامین، آجرپزی‌ها و... هستند. تصاویری از فعالیت این جهادگران در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi