شناسه خبر : 74160
شنبه 30 فروردين 1399 , 15:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تبریک انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت روز ارتش:

تقدیم هزاران شهید و جانباز، از افتخارات ارتش است

درود خدا بر شما ارتشیان غیور و خانواده صبور و مقاومتان، مردان خدایی که میراث دار خون شهیدانید و استواری گام های پر صلابتتان را در صیانت از هستی وطن، انقلاب و آرمان های بلند رهبری معظم باید که ارج نهاد.

فاش نیوز - به مناسبت 29 فروزدین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، انجمن جانبازان نخاعی ایران با صدور پیامی، ضمن تبریک به دلاور مردی ها و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی، برای جانبازان ارتش آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای:

« در کشور ما، ارتش معنویت‌محور به معنی نیروهای مسلح معنویت‌محور است. معنویت‌محور بودن بالاتر از همه ویژگی‌های فرماندهی است».

برادران ارتشی، امروز روز شماست. شما رزم آوران و همسنگران دیروز ما و مئافعان و رزم آزمایانِ امروز ایران اسلامی که طلایه دارِ میهن هستید و در صفِ ارتش. ارتشی که با روحِ مقاومت و ایثار آمیخته و با هیاهو و تکاپو عجین شده است.

آنچه که امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمام ابرقدرت های‌ جهان به دفاع برخواستند، آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

شما رزمندگان دوران باشکوه دفاع مقدسِ ارتشی! اهتمامتان را در سنگرهای دفاع از خاک و آرمان های مقدس اسلام و انقلاب به خوبی نشان دادید و تقدیم هزاران شاهد پرپر شده و وجود خیل جانبازان و آزادگانی که سالها رنج مرارت، فقدان یاران و درد درجسم و جانشان آزرده شان می کند، خود گواهی روشن از این ارزش والای شماست.

درود خدا بر شما ارتشیان غیور و خانواده صبور و مقاومتان، مردان خدایی که میراث دار خون شهیدانید و استواری گام های پر صلابتتان را در صیانت از هستی وطن، انقلاب و آرمان های بلند رهبری معظم باید که ارج نهاد.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با ادای احترام به مقام شامخ تمام شهدای این مرز و بوم به ویژه شهدای گرانقدر ارتش، روز 29 فروردین را به نیروهای قدرتمند ارتش تبریک عرض می نماید و با آرزوی صحت و سلامتی برای آنها، به ویژه جانبازان نخاعی این نیروی خدوم و مردمی، اقتدار روزافزون و خدمت هر چه بیشتر به ملت بزرگ ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان برای ارتشیان نظام جمهوری اسلامی مسئلت می نماید.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi