شناسه خبر : 74210
سه شنبه 02 ارديبهشت 1399 , 18:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعطای بسته‌ فرهنگی و بهداشتی برای ایثارگران در ماه خدا

بنیاد شهید و امور ایثارگران از اختصاص بسته‌های فرهنگی و بهداشتی به ایثارگران به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

فاش نیوز - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اختصاص بسته‌های فرهنگی و بهداشتی به ایثارگران به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به هم‌زمانی شروع سال ۱۳۹۹با میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و حضرت مهدی (عج) گفت: امیدواریم این هم‌زمانی زمینه ساز برکت و اتفاقات مثبت در سال جدید باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین جامعه ایثارگری گفت: بنیاد از دستگاه‌هایی بود که به محض شیوع این بیماری در کشور اقدام به برگزاری جلسات و تشکیل کمیته پدافند غیرعامل برای مواجهه با این بیماری کرد و خوشبختانه تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد که به‌سرعت اجرایی شدند.

شهیدی ضمن قدردانی و تشکر از کادر درمان و پزشکان کشور افزود: این عزیزان با فداکاری برای مقابله با این بیماری تلاش کرده‌اند. حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در مسیر پیشگیری و درمان ایثارگران مبتلا به این بیماری تلاش‌های زیادی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت این ماه مبارک بسته‌های فرهنگی، بهداشتی و معیشتی را برای گروه‌های در معرض خطر ایثارگری تدارک دیده که بزودی کار توزیع این بسته‌ها در استان‌ها آغاز می‌شود.

شهیدی افزود: با وجود مشکلاتی که در هفته‌های نخست شیوع کرونا در زمینه تهیه لوازم بهداشتی وجود داشت با همکاری شرکت بیمه دی تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته کامل بهداشتی تهیه و در بین گروه‌های حساس ایثارگری از جمله والدین سالمند شهدا و جانبازان شیمیایی و ایثارگران دارای بیماری‌های خاص در سراسر کشور توزیع شد.

معاون رییس جمهوری تاکید کرد: علاوه بر این اقلامی نیز توسط خود ادارات کل بنیاد در استان‌ها تهیه شده و در اختیار ایثارگران قرار گرفته است. در کنار این مبالغی نیز برای کمک به تهیه ملزومات پزشکی و درمانی ایثارگران در اختیار ادارات کل بنیاد استان‌ها قرار گرفته است. همچنین جمعی از ایثارگران و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این راستا کمک‌هایی را به ایثارگران انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بنیاد در سراسر کشور نیز خدمات درمانی را به‌صورت مستمر به ایثارگران عزیز درگیر کرونا ارائه می‌کنند افزود: بیمه تکمیلی درمان نیز تمام هزینه‌های مربوط به درمان را تقبل می‌کند. این خدمات همچنان ادامه خواهد یافت و امیدواریم به‌زودی شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم.

شهیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات ایثارگران گفت: تعدادی از جانبازان زیر ۲۵ درصد و ایثارگران فاقد درآمد و حقوق با توجه به مسائل اقتصادی و تنگناهای مالی موجود در کشور دارای مشکلات زیادی هستند که با توجه به این مسئله نسبت به شناسایی این ایثارگران عزیز اقدام شده و این کمک معیشت ماهانه در حال پرداخت است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان از تخصیص وام‌های قرض الحسنه از سوی صندوق قرض الحسنه شاهد به ایثارگران آسیب دیده در موضوع کرونا خبر داد و گفت: تاکنون بخشی از این مبالغ پرداخت شده و بخشی دیگر نیز در آینده تخصیص داده می‌شود.

اینستاگرام
با سلام
ضروری و فوری است، بنیاد به همه جانبازان با هر درصد جانبازی، بدون تبعیض بسته بهداشتی ارائه دهد
در دنیای بعد کرونا، بنیاد باید درصد گذاری را از بین جانبازان حذف کند و در فکر معیشت جانبازان کم درصد باشد .
مگر بنیاد چند نفر جانباز زیر25درصد و بالای 55 سال سن، فاقد شغل دارد که تا کنون حداقل حقوقشان را برقرار نکرده است ؟!
چه زمانی قرار است مردم عدالت را در دولت مشاهده کنند؟
الان دو ماهه که در این وضعیت کرونایی قرار داریم حتی یه تماس تلفنی از سمت بنیاد شهید زده نشده واسه من چرا اینقدر توی سایت ها دروغ مینویسید که فلان بسته رو دادیم و اینقدر تماس گرفتیم ما جانبازان نخاعی در صف اول آسیب پذیری کرونایی قرار داریم کوش پس ؟چرا اینقدر دروغ میگید همش دروغ دروغ دروغ
سلام عرض خدا قوت امیدوارم مسذولین محترم به فکرهمه رزمندگان جبهه وجنگ خط مقدمیها نیروهای عملیاتی دارای تمامی مستندات باشه ومارودرراستای حق احقاق حق بفرماییندبااحترام لرستان
خواهشناافرادعادلانه تصمیم به اجرای بسته ها اقدام بفرماینداستانها
بسته بهداشتی چیه کرونا گرفتم کسی نیمد بگه زنده ای مرده ای الانم بسته بهداشتی فرهنگی معشیتی فقط مال نور چشمی ها هست اگر قرار کمکی بشه اگر قرار حمایت بشه از جانباز ٥% تا جانباز ٧٠% باید حمایت بشه
سلام جناب شهیدی گرامی..مگرطبق قانون کمک معیشت به جانبازان حداقل حقوق تعیین نشده؟؟پس چرااین حداقل حقوق شامل جانبازان کمک معیشت بگیران ساتا نمیشودوفقط شامل بنیاد میشود؟؟خواهش میکنم این سوال راکه سوال خیلی ازایثارگران هست راجواب دهید..هزاران باراین سوال ازطرف بیشترایثارگران پرسیده شده ولی کسی به این سوال جوابی قاطع وطبق قانون نداده...لطف فرماییدشمامحبت کنیدوجواب دهید.تالااقل دلیلش راهمه بدانند.ودیگراینکه قراربوداین جانبازان که شمامتولی آنهاهستیدکمک معیشتشان ازطریق بنیادپرداخت شود،چراپرونده این قشررابه بنیادمنتقل نمیکنید؟؟آیااین اختلاف درپرداخت جایزهست؟ازآن مقام عالی تقاضادارم که به این مهم توجه کنیدتاخانواده این عزیزان دعاگوی وجودشریفتان باشند. باسپاس
سلام. خدا قوت چرا ایثارگران ارتش با ایثارگران گران بنیاد تفاوت زیادی داره فقط کارت ایثار بهش نگاه میکنم.سربازکهنه دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi