شناسه خبر : 74211
چهارشنبه 03 ارديبهشت 1399 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسم جانباز بر سینه برخی سنگین است!

رضاامیری فارسانی - چگونه می توان تحمل نمود درد فراق یاران عاشق را؟

چگونه می توان تحمل نمود هجران بچه های ناب جنگ را؟

صادقانه خدا را گواه می گیرم اگر رافتی در اجتماع هست، اگر توجهی به اقشار آسیب پذیر در اجتماع می بینیم، سرمنشا همه آن برمی گردد به ایثارگران، به خصوص جانبازان ویلچری!

 هر جانباز ویلچری بوی یک شهید می دهد. گاهی انسان بادیدن این صندلی های چرخ دارِ پُر از رمز و راز و نگاهی به راکب سوار بر آن، همه افکارش به سرزمین دوران دفاع مقدس می رود.

ایامی همین جانبازان ویلچری یا تخریب چی بودند یا اطلاعات عملیات بودند و یا رزمنده ای ساده که درمیان رزم سنگین و نبرد با دشمن، ناگهان تا مرز شهادت می رفتند.

 ولی وقتی نگاهی به تعداد کمی از اشخاص رانت خواری که سوء استفاده هایی کرده اند و درصدهای مختلف جانبازی را به ناحق گرفته اند می کنی، حالت خراب می شود و تاسرحد جنون پیش می روی.

خدایا آن جوانان و قهرمانان که در حقیقت جانشان را تقدیم نمودند کجا و این دسته از سوءاستفاده گرها کجا، که نانشان را از جان دیگران می خورند؟!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
همه شماولی نعمتان این ملت هستید ازجانفشانیهای شماهاست اقتداروامنیت این کشور/ان روباه صفتان هم که نام مقدس جانباز روی خودشان گذاشته اند بسپاربه جانباز بزرگ کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع)
این سایت جانبازان اصلاح طلب عملا نقش اپوزیسیون و ضد انقلاب را ایفا میکند تا جایی که سخنان مقام نظامی اسرائیل را که می گوید به دروغ ما به حزب الله لبنان ماکس و دستگاه تولید اکسیژن دا دیم و خبرهای فروانی از این دست من نمیدونم که اینها جانباز هستند یا وطن فروش یا ضد انقلاب خارج نشین و کسی نیست اعم از قوه قضاییه و یا وزارت ارشاد که جلوی اراجیف گویی این جانباز نماها را بگیر

سلام جناب فارسیانی عزیزجاناسخن از دل ما میگویی حقیربارهادرهمین سایت وزین فاش نیوز نگشته که متاسفانه افرادی یابواسطه پارتی یادادن رشوه که متاسفانه درد وائر وسازمانها ونهادهای دولتی به امری عادی بدل شده ودرعرایضم تکرارکرده که جانبازان بخاطرهمین سوء استفاده گران که با پارتی و رشوه دادن پرونده جانبازی مفتوح وخوب ازهمین اندک مزایابهره جسته وازایندست افراد درهرفامیلی پیداشده وهمان خویشاوندان همه جانبازان را به چشم جانباز سوءاستفاده گر خودپنداشته وبهمین دلیل ازعبارت جانبازان نام برده ودرهمین سایت فاش نیوزبه من توپیده اندکه چرا جانباز میگویی البته تاوقتی در بنیادشهیدافراد رشوه گیرباشند آش همینیست وکاسه همین ،خاک پای تمامی جانبازان سیدعلی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi