شناسه خبر : 74219
چهارشنبه 03 ارديبهشت 1399 , 10:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر سرلشکر سلامی از تصویرگر چهره سردار سلیمانی

سردار سلامی

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح سپاس، از مهران رحمانی جوان تاکستانی تصویرگر چهره سردار شهید قاسم سلیمانی تقدیر کرد.

در پی اقدام ارزشی و هنری جوان تاکستانی در تصویرگری چهره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در برنامه عصر جدید، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای از مهران رحمانی قدردانی کرد.

اهدای لوح سپاس فرمانده‌کل سپاه به این جوان تاکستانی در مراسمی با حضور سردار سرتیپ‌دوم پاسدار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

جوان بوشهری یک عصر جدید دیگر را با حاج قاسم رقم زد +فیلم

 سردار شاهرخی در این مراسم ضمن تقدیر از مهران رحمانی تصویرگر چهره سردار شهید سلیمانی گفت: هنر شما، برخاسته از دل بود و کاری که از نیت دل باشد، مطمئناً بر دل می‌نشیند.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا برکات عمده‌ای در بر دارد که تکریم جامعه ایران یکی از این برکات برای شما بود و این یعنی مورد پسند خدا بودن و کاری که مورد پسند خدا باشد مورد پسند خلق است.

سردار شاهرخی در ادامه تصریح کرد: امروز مسئولیت جوانانی همچون شما سنگین است و قطعاً روح سردار سلیمانی همواره همراه شماست و با توجه به خلاقیت شما، انتظار کارهای بزرگی از این دست می‌رود و نام شما هم در جامعه ایرانی و هم در قلوب ملت‌های آزادی‌خواه، به‌عنوان فرزندان پرافتخار این سرزمین به‌یادگار می‌ماند.

همچنین، در ادامه مهران رحمانی با بیان اینکه ترسیم چهره سردار سلیمانی و ادای احترام به این شهید والامقام افتخاری در کارنامه حرفه‌ای وی می‌باشد گفت: شهدا زنده‌اند و ما وظیفه داریم راه شهدا را زنده نگه‌داریم.

وی افزود: من به‌عنوان هنرمندی کوچک از جامعه بزرگ هنرمندان این کار را انجام دادم و خواسته من از هنرمندان این است که با هنر خود یاد شهدا را در جامعه زنده نگه‌دارند چرا که مسیر شهدا نجات‌دهنده جامعه از هر انحراف است.

این جوان هنرمند با ابراز خوشحالی از ارائه هنر خود در رسانه ملی افزود: در صحنه‌های مختلفی حاضر شدم و نقوش بسیاری را ترسیم کردم اما همیشه دوست داشتم ترسیم چهره سردار را در فضایی خاص با بازتابی بزرگ انجام دهم.

رحمانی زیباترین و باارزشترین هدیه در طول زندگی خود را دریافت انگشتر سردار شهید سلیمانی از سوی خانواده این شهید بزرگوار بیان کرد.

بنا بر این گزارش متن پیام فرمانده‌کل سپاه به این جوان متعهد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هنرمند ارجمند و متعهد  جناب آقای مهران رحمانی
با سلام و تحیات؛

هنر دمیدن روح تعهد در کالبد انسان و از جلوه‌های فرهنگ و تمدن انسانی است و هنگامی زیبا و پاک است که جهتدار، هدفمند و متعهد به شیدایی حقیقت و تولید معرفت باشد و هنرمندی متعهد است که زمان‌شناس باشد و با توجه به مقتضیات زمانه هنر بیافریند.

اقدام ماندگار و هنرمندی معنادار جناب‌عالی در ترسیم خلاقانه پرتره سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار دلها "سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی" و حرکت نمادین، لطیف و در عین حال باصلابت شما در احترام نظامی به تصویر آن شهید عالی‌قدر در برنامه پرمخاطب "عصر جدید" شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران بی‌شک تجلی عشق و ارادت مردمان این سرزمین به آن قهرمان ملی و جاودانه است که زمزم ایمان، اخلاص و صداقت او همواره در متن جامعه ما جاری خواهد بود.

به‌پاس قدردانی از این اقدام سترگ هنری که تحسین و خرسندی آحاد مختلف ملت به‌ویژه اصحاب هنر و همرزمان و ادامه‌دهندگان راه و آرمان بلند آن سردار عالی‌قدر، انقلابی و ولایی را رقم زد، این لوح سپاس تقدیم می‌گردد.

موفقیت جناب‌عالی در عرصه خطیر هنر و خلق آثار آگاهی‌بخش، مسئولیت‌آفرین و هدایتگر را با تمسک به آموزه‌های قرآن و تعالیم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) از ذات اقدس احدیت طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: تسنیم

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi