شناسه خبر : 74233
چهارشنبه 03 ارديبهشت 1399 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چقدر عنوان بی مصرف و گیج کننده!

یک رزمنده جانباز مستاجر دردمند - لازم نیست به جانبازان به قول خودتان معسر( که واقعا" خجالت آور است که یک جانباز معسر باشد) صدقه بدهید، فقط کافی ست معادل امتیازات یک جانباز عزیز کارمند دولت را به جانبازان غیر شاغل دولتی داده شود. به راستی ایثارگران غیر شاغل دولتی چه گناهی مرتکب شده اند که از اکثر امتیازات مالی تعیین شده در قوانین و مقررات مربوط بی بهره اند؟

 چرا کمک معیشت و چرا حقوق نه؟ واقعا" این عناوین مختلف (کمک معیشت بگیر بنیاد، کمک معیشت بگیر ساتا، حالت اشتغال، حقوق وظیفه، ماده 38، تبصره ماده 38 و...) چیست که موجب سردرگمی و نابرخورداری کامل عده ای از ایثارگران تجمیع امتیازات نزد عده دیگری از آنان که بی عدالتی محض است، شده. شما را به خدا این درست نیست.

 امثال من جانباز شاغل در شرکت خصوصی از هر گونه امتیازی بی بهره ایم و به سختی گذران امور می کنیم و مدیران شرکت نیز هیچ اهمیت و اعتباری برای ایثارگر بودن و جانباز بودن قایل نیستند ( بااینکه از رانت ها و فرصت هایی که نظام در اختیارشان گذارده به عرش مالی رسیده اند اما کمترین ارزشی برای نظام و ارزش های آن قایل نیستند) باید زیردست اینگونه آدم ها کار کنیم و چشم گوی آنها باشیم.

واقعا" دست مریزاد آقایان بالا! خوب ما رو خوار و خفیف کردین و...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام درود بر شما و همه فعالین حق و عدالت
اول باید بنیاد تبدیل به وزارتخانه شود
نظام پرداخت ایثارگران باید براساس امتیاز تعیین شود و نه شغل و.....
همین طور است حقوق ایثارگران متمایز از سایر حقوق بگیران باشد .
با سلام چگونه تمام ارگانها سال قبل به اضافه ۴۰۰هزار ۱۵ درصد یا بیشتر به حقوق آنها اضافه شده ولی ما چی امسال با این همه گرانی و کرونا نانها حقوق فروردینماه اضافه نشده هیچ صندوق سی هزار تومن حق عضویت خود را گرفته به خدا با همسر و دو فرزند محصل و قسط پول اب وبرق گرانی چی بخورم پول دارو که ماهی چند صد هزار تومان است آزاد که باید بدهیم بخدا ما همه چیز مان را فدای این‌مرز وبوم کردیم که ملت در آسایش و امنیت باشند ولی الان نان و چای هم ن ار ین بخوریم این همه دلار ۴۲۰۰تومان به خودرو سازان داده اید ولی جانباز بدبخت بیچاره مجانی بماند حداقل اینقدر احترام و عزت دارد که یک پراید را که با وام قرض چهل تومن پول ببره نمایندگی بدون معطلی یه پراید بخر ولی میگن ندارن ولی چگونه از هر مدل خودرو که بخواهی با قیمت دو یا سه برابر هر چند خودرو بخواهی در بازار و نمایندگی وجود دارد یعنی واقعا دولت چگونه نمیتونه جلوی این رانت خواری و را بگیره در صورتی که خودروهای که که دو سال پیش تولید شده با عرض ۳یا۴ هزارتومان و همش به دروغ میگن که دارن ضرر میدن آقای رئیس که میگن دست این گونه افراد را کوتاه میکنن که پراید ۷ میلیون تومن شده ۷۰میلیون تومن چطور سلطان سکه دستگیر شده ولی این سلطان خودرو چندین سال است که خودرویی که امشب تولید شده باید ۳۷ تومن باشه فردا تو نمایشگاه ۷۳میلیون قیمت گذاری میشه ما خون ندادیم شهید ندادیم که یکسری جانبازان مثل بنده جانباز سی درصد که اعصاب و روان وصعب العلاج وبیماری خونی صعب خانه نشین شده برای این مرزوبوم که شاهد این چیزا نباشیم شما به خدا به دستان بریده ابوالفضل این دزدها و دلالها و کسانی که حامی اینها هستن را ریشه کن کنید
با سلام
عادلانه این که همه امتیازات ایثارگران شاغل در بخش دولتی، همجون معافیت ها و فوق العاده ها و....، به همه ایثارگران فاقد شغل دولتی، کارگران و سایر مشاغل آزاد، تسری پیدا کند و همه خدمات و تسهیلات، همراه با عزت و احترام، طبق قانون به ایثارگران ارائه شود.
برای مثال هم اکنون برای برقراری حداقل حقوق یک جانباز 20درصد، بجز انجام مراحل استعلام که قانونی است، بازدید از منزل انجام می شود که در ایین نامه ذکر نشده و لذا برخلاف قانون است، در حالیکه برای جانباز 25درصد هر نوع حق قانونی، با عزت و احترام ارائه میشود .
ریشه همه فسادها همین تبعیض ها و بی عدالتی هاست
لطفا همه حقوق وامتیازهایی را که به یک جانباز ۷۰درصد درارگانهاوبانکهاو.......میدهید به جانبازان ۷۰درصد حالت اشتغال بنیاد هم بدهید.اعم از بن خواربار کارانه هدیه جانبازی هر ساله روزجانباز.....و همچنین حق سفری که به کارمندان بنیاد ماهیانه پرداخت میشود (سال۹۸ششصدوده هزارتومن)سا۹۹رانمیدام رابه جانبازان ۷۰بدهید تا برای زیارت رفتن شاه عبدلعظیم مشکل نداشته باشند بازم بگم.....!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت بکشید. وزارت نفت به یک جانباز۷۰درصد با مدرک دیپلم یازده میلیون حقوق حالت اشتغال میده اونوقت بنیاد چهارمیلیون.جانباز۷۰درصد حرکتی چه گناهی کرده؟؟؟ناگفته نباشه آقایان حالت اشتغال دستگاه های غیربنیاد حق پرستاریشان را هم از بنیاد میگیرند!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه چیز معلومه ما قشر رزمنده گان چون توسری خورمون حرف نداره

از این بهتر چیه بزارید اقا زاده ها ببرن و بخورن ما کاشتیم نوش جونشون

همین بی عرضگی مارا بس دست مسعولین هم درد نکنه کم سیر کی داند درد
گرسنگی و شرمنده گی از روی زن و بچه را
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi