شناسه خبر : 74237
چهارشنبه 03 ارديبهشت 1399 , 15:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه مدیرکل بنیاد استان هرمزگان!

مریم 88 - همسر جانباز متوفی که همسرش شیمیایی بود و با جراحت تمام بدن، ریه، پوست و چشم در سال نود به دیار باقی شتافت، با مشکلات فراوانی روبروست.

 مبتلا به بیماری ام اس می باشد که ظاهرا" صعب العلاج است که نه توان خرید و استفاده از دارو و لوازم پزشکی مورد نیاز را نداشته و با وجود مشکلات و حقوق کم که آن هم صرف هزینه تحصیل سه فرزند و معیشت زندگی اعم از کرایه سنگین خانه، خورد و خوراک، پوشاک، هزینه سرویس رفت و آمد دخترش به مدرسه زندگی سختی را دارد می گذراند.

 با این حقوق ناچیزی که می دهند و مبلغی از آن را برای صندوق شاهد به صورت ماهیانه کم می کنند، به نظر شما آیا قادر به ادامه زندگی می باشد؟

 این مادر به همراه دخترش در محله نامناسبی در بندرعباس، آن هم در چادر سپری می کنند و هیچ یک از اقلام ضروری زندگی را ندارند! در این مدت مدیرکل محترم با دیدن وضعیت بغرنج این خانواده، هیچ کمکی نکرده و حتی دیدار و صحبت کردن با این مادر و دختر را به نحوی رد کرده است.

 بنیاد لج بازی کرده و موضوع را به شوخی گرفته و حق پرستاری این بنده خدا را در مدت پنج سال پرداخت نکرده و متاسفانه با توهین و ناسزا نیز ازطرف مدیرکل روبرو شده است.

در این وضعیت بیماری و گرمای منطقه متاسفانه هیچ سرپناهی ندارند و مورد سوء استفاده اشخاص لاابالی قرار گرفته اند!

ناامید از هر مسئولی ...

یاری کنید یاعلی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi