شناسه خبر : 74337
شنبه 06 ارديبهشت 1399 , 12:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناراحتی زنجیره ای ها از دستاورد ملی!+تصاویر

رسانه های مکتوب اصلاح طلب همچون موضوعات مهم گذشته مایل نبودند همراه با خوشحالی ملت ایران خوشحال شوند و با بی توجهی و با پرداخت جزیی از کنار این دستاورد بی سابقه و غرورآفرین گذشتند.

روز گذشته «ماهواره نور» به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران به وسیله ماهواره بر ۳ مرحله ای قاصد، از کویر مرکزی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت. این اقدام غرورآمیز سپاه پاسداران از لحظه مخابره این خبر چشم گیر با واکنش رسانه های داخلی و بین المللی روبرو شد. خبر این دستاورد بزرگ سپاه تا آنجا بزرگ بود که دل آمریکایی ها را لرزاند و آنها را ناچار به واکنش تهدید آمیز عیه ایران کرد. با این حال رسانه های مکتوب اصلاح طلب همچون موضوعات مهم گذشته مایل نبودند همراه با خوشحالی ملت ایران خوشحال شوند و با بی توجهی و یا پرداخت جزیی از کنار این دستاورد بی سابقه و غرورآفرین گذشتند. البته این طرف خوش بینی ماجراست چرا که سابقه رسانه های جریان اصلاحات در ماجراهایی نظیر ترویج مشروب خواری، توهین به مقدسات، بزک برجام، دفاع از جواسیس و یا دیگر پروژه های ضدامنیت ملی در اذهان عمومی موجود است.

بیشتر بخوانید:
شرط عباس عبدی برای ادامه حمایت از سپاه
اصلاح‌طلبان از بیانات رهبرانقلاب آزرده خاطر شدند؟! +تصاویر
کج‌سلیقگی اصلاح‌طلبان در پوشش «گام‌دوم» +عکس

 
















 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi