شناسه خبر : 74357
یکشنبه 21 ارديبهشت 1399 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حیف است رفیق باطل شوی

هر زمان شعار های اصیل ما(شعار های مرگ بر استکبار و استعمار و صهیونیسم) کمرنگ تر می شود، دشمن گستاخ تر و هتاک تر می شود و تاریخ ما نشان داده است...

حسن اباذری -  هر زمان شعار های اصیل ما(شعار های مرگ بر استکبار و استعمار و صهیونیسم) کمرنگ تر می شود، دشمن گستاخ تر و هتاک تر می شود  و تاریخ ما نشان داده است.
التَحَدُّثُ بِنِعمَ اللهِ شُکرُ و تَرَکُ ذالِکَ کُفرُ
گر بخواهی بنده ی کامل شوی

مبادا زیاد خدا غافل شوی
با اینهمه لطف ناسپاسی کفر است
حیف است رفیق باطل شوی
برخی از  انسان ها در پرحرفی دچار لغزش می شوند. اندیشه ی پرحرفی بعضا پریشانی اندیشه را به همراه می آورد. به طور مثال برخی از انسان ها در سخن گفتن و یا در نوشتن و منتشر کردن مطالب و عبارات باید آنچنان  دقت عمل داشته  باشند که مبادا قضاوت و گفته هایشان یکطرفه باشد و در اذهان عمومی تشویش و سردرگمی ایجاد کند.

برای مثال در فضای مجازی  نشر می دهند که «شعار مرگ بر این و آن  گفتن را بس کنید». اگر منظور فرد انتشار دهنده شعارهای همیشگی ما یعنی «مرگ بر استکبار جهانی باشد، نشر دهنده سخت در اشتباه است. هر زمان شعار های اصیل ما(شعار های مرگ بر استکبار و استعمار و صهیونیسم) کمرنگ تر می شود، دشمن گستاخ تر و هتاک تر می شود  و تاریخ ما نشان داده است که شعار ها را بر علیه آنهایی سر می دهیم که در طول تاریخ جنایت ها و ظلم های بیشتری نه تنها علیه اسلام و مسلمین بلکه بر تمام آزادگان جهان رواداشته و مرتکب شده اند. اگر منظور شعار مرگ بر آمریکا، اسرائیل است، سر دادن این شعار ها حق تمام مجاهدان و آزادگان جهان است که در طول تاریخ، استکبار و استعمار در ظلم  و تجاوز پیشتاز بوده و هستند و تمام عقب ماندگی ها و فقر  ملت ها محصول استکبار است و آیا  جز زیان و ضرر و ظلم و تجاوز و تحریم از آنها چیز دیگری دیده ایم؟ آنها درّنده خو هایی هستند که همیشه در کمین و منتظر  صدمه زدن  هستند  و هدفشان ضربه  به اسلام و قرآن است. جز مقاومت و ایستادگی در برابر آنها  راه دیگری وجود ندارد.
عقل و تجربه و تاریخ و حوادث نشان دهنده ی رفتار خصمانه ی آنها می باشد. باید آگاهی و بصیرت داشته باشیم و از ولایت فقیه پیروی کنیم که امام عزیز در جمله ی معروفی فرموده اند رابطه ی اسلام با آمریکا رابطه ی گرگ و میش است و همچنین در سوره ی مائده آیات ۵۰،۵۱،۵۲...،قرآن بیان می نماید: ای اهل ایمان، یهود و نصاری را سرپرستان و دوستان خود مگیرید آنان  سرپرستان و دوستان یکدیگرند و تنها به روابط میان خود وفادارند و از شما  هرکس یهود و نصاری را سرپرست و دوست خود گیرد از زمره ی آنان است و بی تردید خدا گروه ستمکار را هدایت نمی کند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi