شناسه خبر : 74385
دوشنبه 08 ارديبهشت 1399 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فصلی نو برای تحول قلب ها

باران عفو و بخشایش می بارد و نسیم لطف و مهربانی خدا شروع به وزیدن می کند.

فاش نیوز - بار دگر ماه رمضان، بهارقران و ماه بارش باران رحمت و مغفرت از راه رسید و خالق هستی در بهترین ماه خود بندگانش را به ضیافت بیکران الهی دعوت نمود تا در چشمه سار زلال رأفتش جرعه ای بنوشند و ناپاکی ها را از دل بزدایند و با حضور در لحظه های ناب نیایش، لذت مهمانی خدا را درک نمایند.

 صدای پای ماه رمضان که می آید حال و هوای مردم و شهر دگرگون می شود. باران عفو و بخشایش می بارد و نسیم لطف و مهربانی خدا شروع به وزیدن می کند. زمزمه های دعای سحر و نیایش های افطار و تلاوت آیه های پر نور قرآن از همه جا به گوش جان می رسد، فرشتگان الهی از آسمان به زمین فرود می آیند و سفره های زیبای افطار بوی بهشت را به مشام می رساند تا فصل جدیدی از زندگی شروع شود، فصلی که بهار جان ها نام می گیرد.

 در این فصل جدید، قلب های یخ زده و افسرده از غبار پستی و پلشتی ها یکباره متحول می شوند و برای شروع یک سفر بزرگ کوله بار خود را مهیا می سازند تا با تعبد، تهجد و سجود، شیطان درون خود را بیرون رانده و سیر الی الله نمایند و به دامان رحمت الهی در این ماه عظیم چنگ زنند تا از منیت به آدمیت برسند.

 آری روزه تنها یک ماه تحمل گرسنگی و تشنگی نیست که این امری بسیار ساده و آسان است که از عهده آن هر کسی برمی آید، روزه داری واقعی یعنی ترک منکر نمودن و از خواب غفلت دیرینه بیدار گشتن و استقبال از خلوص و بندگی، فرصت و توفیقی دوباره برای شست و شوی دل از گناه و خطا و تیرگی ها و پرواز به سمت معبود
.

پس خدایا نظر لطفت را شامل حال ما بگردان و روزه های ما را همچون روزه روزه داران واقعی پذیرا باش.

پروانه عکاسی نریمانی

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi