شناسه خبر : 74399
سه شنبه 09 ارديبهشت 1399 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حال و هوای بهشتی گلزار شهدا در اردیبهشت

فصل بهار به ویژه اردیبهشت، عروس فصل‌ها و زمان زنده شدن طبیعت است. هوای روح نواز و سبزشدن طبیعت جلوه بی‌نظیر الطاف خداوند پس از یک دوره زمستان است که هر انسانی را مست زیبایی و جلوه خدا می‌کند. در بهشتی‌ترین ماه زمین بی‌اغراق همه کشور بهشت می‌شود. از شمال سرسبز گرفته تا جنوب گرم و ارتفاعات غرب و کویر که جلوه دیگری از طبیعت و عظمت خداست. در این بین اما بهشتی دیگری نیز در جنوب تهران قرار گرفته که فضای معطر و زیبایی آن نه فقط به واسطه مناظر زیبا و گل و گیاهان روییده آن که به‌واسطه مردان خفته در آن است.

 

حال و هوای بهشتی گلزار شهدا در اردیبهشت+ فیلم و عکس

 

گلزاری از شهدا در جنوب تهران و در میان بهشت زهرا (س) قرار دارد که دیدن تصاویرش در این ایام خالی از لطف نیست. به بهانه بارندگی‌های اخیر سبزه و گلهای این منطقه نیز تا چند برابر رشد کرده. لابه‌لای قبور شهدا شاخه ای از پیچک و گل‌های رونده به زیبایی مزارهای شهدا افزوده است.

 

در نقاطی از گلزار هرجا فضای مناسبی وجود داشته پر شده از لاله های سرخ و صورتی که به همت مسوولین بهشت زهرا جلوه خاصی را ایجاد کرده است. وجود لاله‌ها به‌عنوان نمادی از شهدا در کنار مزار شهدا اتفاق قشنگ و سمبلیکی است که باعث جلوه دو چندان این فضا می‌شود.

 

 

حال و هوای بهشتی گلزار شهدا در اردیبهشت+ فیلم و عکس

 

همزمانی ماه رمضان و تقرب به درگاه خدا با بهاری‌ترین ماه سال فرصت خوبی است تا سری به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بزنید و چشم و جان را به زیارت زندگان ابدی مصفا کنید. در کنار این با باز شدن بوستان‌های تهران پس از دوره شیوع کرونا یادمان‌های شهدا در بوستان‌های تهران نیز محل خوبی برای خلوت کردن و بهره‌بردن از فضای معنوی این اماکن با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

 

انتهای پیام/ 141

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi