شناسه خبر : 74406
سه شنبه 09 ارديبهشت 1399 , 14:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یکی دیگر از جانبازان نخاعی خراسان رضوی آسمانی شد

جانباز نخاعی"محمد کاظمی ازغدی" از جانبازان مشهد مقدس پس از تحمل سال ها رنج جانبازی عصر روز گذشته ۸ اردیبهشت ۹۹ آسمانی شد.

فاش نیوز - جانباز نخاعی"محمد کاظمی ازغدی" از جانبازان مشهد مقدس پس از تحمل سال ها رنج جانبازی عصر روز گذشته ۸ اردیبهشت ۹۹ آسمانی شد.

مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است و متعاقبا گزارش تکمیلی در باره زندگی، نحوه مجروحیت، علت شهادت و مراسم تشییع شهید کاظمی اطلاع رسانی خواهد شد.

شهید کاظمی ازغدی اول فروردین ۱۳۴۵ در مشهد چشم به جهان گشود و در ۲۰ مهر ۱۳۶۶ مجروح و مجددا پس از بهبودی به جبهه بازگشت که ۳۰ آبان ماه همان سال در منطقه میمک به علت اصابت ترکش به مهره‌های کمر، قطع نخاع و به افتخار جانبازی نائل آمد.

http://isaar.ir/images/docs/000334/n00334904-b.jpg

وی در مصاحبه ای گفته بود: «همه می‌گویند که جنگ بد است اما به اعتقاد من، جنگ همیشه بد نیست بلکه در مقطعی، تعیین‌کننده سرنوشت است. بعد از جنگ، جوانان زیادی به ما می‌گفتند که شما پول می‌گیرید یا پول گرفتید اما هیچ زمان به ما نگفته بودند که شما در جنگ قطع نخاع خواهید شد و به شما پول می‌دهند یا زمانی که شهید شوید، خانواده‎تان تا پایان عمر تامین خواهند شد. ما به دنبال پول نبودیم. همه افرادی که پای خود را در میدان جنگ می‌گذاشتند، می‎دانستند که خطر دارد. ما و هم نسلی‌هایمان وظیفه خود را انجام دادیم اما نتوانستیم آن را درست ادامه دهیم و بعد از جنگ، انقلاب و آرمان‌ها و اهداف آن را به درستی به نسل بعد منتقل کنیم».

https://defapress.ir/files/fa/news/1399/2/9/973223_945.jpg

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi