شناسه خبر : 74424
چهارشنبه 10 ارديبهشت 1399 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰درصد چهارمحال و بختیاری به شهادت رسید

«حاج ریحان صفری» جانباز هفتاد درصد دو پاقطع بود که در اثر عوارض ایجاد شده ناشی از مجروحیت در جنگ پس از حدود سه و نیم دهه صبر و تحمل شداید، به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - حاج ریحان صفری، جانباز هفتاد درصد دو پاقطع بود که در اثر عوارض ایجاد شده ناشی از مجروحیت در جنگ پس از حدود سه و نیم دهه صبر و تحمل شداید، به یاران شهیدش پیوست.

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد.

پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذارده و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین می نمایند و راه شجاعت را به ما می آموزند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند شد.
بی شک راه ایثار و شهادت زیباترین اثر برای رسیدن به قرب الهی است و شهدای عزیز با عبور از آن همیشه در عرصه روزگار به یادگار می مانند.

جانباز، حاج ریحان صفری، جانباز هفتاد درصد دو پاقطع بود که در اثر عوارض ایجاد شده ناشی از مجروحیت در جنگ پس از حدود سه و نیم دهه صبر و تحمل شداید، به یاران شهیدش پیوست.

 در همین رابطه، انجمن راست قامتان جانباز، شهادت جانباز سرافراز، حاج  ریحان صفری را که پس از تحمل سال ها رنج ناشی از جراحت جانبازی به آسمان پرکشید و به فیض شهادت نائل آمد، به خانواده‌ی گرامی، بازماندگان، دوستان، همرزمان و مردم شهید پرور چهارمحال و بختیاری تبریک و تسلیت گفته و برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi