شناسه خبر : 74437
پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 , 17:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار گروه جهادی حاج احمد متوسلیان با رزمنده ای غریب

رزمنده و مدافع حرم نخاعی در گرداب سختی ها!

رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم و پدر جانباز مدافع حرم، در حالی که دچار آسیب نخاعی شده، این روزها در شرایط بسیار سختی به سر می برد...

فاش نیوز - رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم و پدر جانباز مدافع حرم، این روزها در شرایط بسیار سختی به سر می برد!

گروه جهادی حاج احمد متوسلیان در یکی از دوردست ترین روستاهای تابعه شهرستان نیکشهر در بلوچستان، با رزمنده ای دیدار کرده اند که این روزها با شرایط قطع نخاعی و چندین سر عائله، روزگار خود را با 2 میلیون تومان می گذراند.

این رزمنده دفاع مقدس مدت ها در جبهه ها در خدمت مردم بوده و در سال های اخیر و شرایط تجاوز به حرم اهل بیت، به همراه پسرش برای دفاع از حرم نیز رفته است.

فرزند وی مجروح و جانباز می شود و پدر بعد از برگرداندن پسر، دوباره برای دفاع می رود.

پس از بازگشت در حادثه ای در تصادف موتور، قطع نخاع گردنی می شود و بدون امکانات در خانه ای 15 متری به همراه همسر و فرزندان با حقوقی پایین زندگی را می گذراند.

این رزمنده دفاع مقدس و دفاع از حرم، نیازهای مالی و درمانی و بهداشتی و معیشتی خود را به سختی تامین می کند و لوازمی از قبیل تخت، تشک مواج و ... را به شدت احتیاج دارد.

گفت و گوی کوتاهی از وی در فیلم ذیل آمده است.

 

تنظیم از شهید گمنام

 

 

download

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام جناب ساقی عزیزوجناب مجتهدعزیزوفاش نیوزی های عزیزوجانبازان فداکاراین بنده حقیروکمترین خداوندبی نهایت قادرمطلق به نمایندگی ازدولتمردان که روی هرنامردیه روسفیدکرده وهمچنین به نمایندگی ازطرف نمایندگان بی کفایت وبی لیاقت ازشماجانبازان عزیز عذرخواهم وبیش ازاین دیگه فقط میتونم بگم اگرگویم زبان سوزد،اگرپنهان کنم مغزاستخوان سوزدپس به رسم همیشه پنهان کرده تامغزاستخوانم سوزد
فاش نیوز سلام
پس این ایثارگران بدانند چه شد?.چه کنیم در سروش بگردیم یا واتساب.?
آقای مجتهد ما منتظر بقیه مطلب (تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران) هستیم خیلی دیر به دیر منتشر می شود.با استفاده از مقالات شما پسرم را رسمی کردم. ان شاءالله مریضی تان برادرخوب شود.
واقعأوقتی این اخباررومیخونیم بخودم میگم چرا؟؟چراجواب جانفشانی وایثاربرای وطن بایداینجوری باشد..بنده چندبارمشکلم راگفتم ولی هیچکس نگفت ونپرسیدکه چگونه ایی دراینروزها،؟
دوران بقاچوبادصحرابگذشت/خوبی وبدی وزشت وزیبا،بگذشت/پنداشت ستمگرکه جفابرماکرد/برگردن اوبماندوبرما،بگذشت..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi